• Ik heb er wel lang over nagedacht of ik dit wel hierheen moest zetten, omdat mensen toch al snel denken dat ik me aanstel. Maar oke ik doe het gewoon en wacht de reacties maar af.

    Ik had gister een tussenuur, en zat toen in ICT, en aangezien ik nooit mailtjes verwijder en ze ook niet altijd lees, dacht ik laat ik maar eens gaan verwijderen en lezen etc.

    Ik begon dus achteraan, en kwam dus bij mailtjes van Quizlet uit, [/ja ik heb al heel lang niets meer aan mijn mail gedaan, en daar staan nog mailtjes van Quizlet in het begin] En daar stonden allemaal nog mensen met hun oude usernamen enzo in, en ik begon gewoon te huilen. Kijk alles bij elkaar, ik ben op het moment al niet erg stabiel en huil heel snel, maar toch heb ik het gevoel dat ik Quizlet ontgroei of iets in die richting, en dat vind ik helemaal geen lekker gevoel. Wat Quizlet heeft echt meer voor me betekend dan iemand kan denken..

    Dit moest ik even kwijt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Liefje, je moet weten dat je je oude vrienden nog altijd hebt. (flower)
    Maar Quizlet is inderdaad minder geworden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat geeft toch niet, het komt vast wel goed hoor, een keer lekker uithuilen kan echt geen kwaad.

    <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Decoy schreef:
    Liefje, je moet weten dat je je oude vrienden nog altijd hebt. (flower)
    Maar Quizlet is inderdaad minder geworden.

    Het is niet alleen dat het minder is geworden, en ik weet dat ik mijn vrienden houd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Huilen is gezond , ;)

    Coloured schreef:
    Huilen is gezond , ;)

    Het is geen reden om te gaan huilen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Soms moet je gewoon je emoties eruit laten, en daar is helemaal niks zwaks/doms aan.


    it's so empty living behind these castle walls

    -hugt-
    Zo lang ken ik jou eigenlijk nog niet. Naja, ik wist wel dat jij er was, hoi, maar ik durfde nooit tegen jou te praten haha. Ik keek echt tegen je op weetje<3. Maar ik ben blij dat ik je beter heb leren kennen als hoe ik je kende, je bent nu veel voor me<3.


    when words fail, music speaks.

    Anders zit je maar met zo een prop in je keel meid. Huilen is goed en aan het verleden denken is ook niet erg :)


    Life is hard and then we die

    Ik zit ook áltijd op Quizlet, en ik zou waarschijnlijk heel wat anders zijn geweest als ik dit nooit had gekent..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik zit ook áltijd op Quizlet, en ik zou waarschijnlijk heel wat anders zijn geweest als ik dit nooit had gekent..


    Never run out of reasons to smile...

    ik heb hetzelfde. ik denk hier gewoon niet zoveel meer aaan, heb andere dingen aan m'n hoofd. ik vind het niet zo leuk meer en ja, soms kunje daar gewoon niets aan doen. (: ik zou er niet te veel mee zitten. het ismaar virtueel denk ik dan.
    :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kom maar lekker bij mij uithuilen schatje
    -huggt-


    We can only learn to love by loving.

    Achter elke traan van verdriet schuild een prachtige herrinering :]


    The Truth is always merciless

    Prevail schreef:
    Kom maar lekker bij mij uithuilen schatje
    -huggt-

    Huggt terug/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Er komt voor iedereen een leeftijd, dat die Quizlet ontgroeit is..zo gaan die dingen. En dan vind je nieuwe Forums en zo =]


    Proud.