• Hallo allemaal. [Uhem.]
    Deze topic gaat over de juryleden van de awards. (Ik heb echt iets met die awards, dit is al mijn derde suggestie hierover =,=')
    Iedereen hier op deze site kan jurylid worden. Is dat niet een beetje raar? Ik bedoel, er kan heel veel vals gespeelt worden. Sommige mensen hebben heel veel accounts, en worden díe zondag jurylid en stemmen dan op hun zelf. Sowiezo vind ik het raar dat je nog op zondag jurylid kan worden, maar goed. Mijn idee was dus: Kunnen de juryleden niet gewoon willekeurig uitgekozen worden? Op díe zondag worden er dan door de moderators een bepaald aantal mensen uitgekozen. Of misschien door Rutger? Ik weet dat het heel veel tijd zal kosten enzo, dus kom niet met dat soort berichtjes. Ik wil weten of jullie het ermee eens zijn?


    ok

    Ik vind de awards eigenlijk wel leuk, maar het niet leuke is dus dat er soms valsgespeeld word enzo. Daarom komen er iedere week ook andere juryleden die kiezen. En niet als dat jij jurylid wil worden het meteen wordt =.='


    ok

    ben het mee eens


    I need you like a heart needs a beat

    ja idd


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    dat er maar 20 mense jury lid moge worden en dn gwn de eerste 20 en als je al een keer bent geweest moet je 3 maanden wachten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hm.. vind het aan de ene kant een goed idee, maar ik ben het ook wel eens met het idee om de awards 1 keer in de maand te doen. Scheelt sowieso een hoop tijd =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    misschien kunnen alle mods jurylid zijn


    Winter is coming.

    Ik vind eigenlijk dat er sowieso maar maximum 10 juryleden nodig zijn...

    Ja, je hebt wel gelijk...


    We could Be the talk across the Town. ♥