• BZL (Beleid Zelfstandig Leren) Muziek organiseert dit jaar een kunstproject. Een vriendin van mij wilt zingen en ik wil daarbij piano spelen. Maar het probleem is; ik speel nog maar sinds september en ik weet niet of het mogelijk is dat ik dat liedje zou kunnen spelen op iets minder dan drie maand. Morgen moet de inschrijving ten laatste binnen zijn.

    Het gaat om het liedje Stranger - Secondhand Serenade. Zou dat mogelijk zijn? Ik speel niet speciaal goed, maar ook niet slecht. Laten we zeggen dat ik een middelmaat ben. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 20:20 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik denk wel dat dát haalbaar is.

    Wat een geweldige song. Yeah, denk wel dat het haalbaar is.


    History is not hatred.

    Goliath schreef:
    Wat een geweldige song. Yeah, denk wel dat het haalbaar is.
    Maar ik ben zo bang dat het mislukt en dat ik dan afga voor heel de school. :/


    Only losers can act the way you do

    Het is vast wel haalbaar. Je moet dan wel even kijken of je al de juiste technieken hebt geleerd anders kan het nog (heel) moeilijk worden. Want de gozer die dit speelt heeft zo te zien niet alle technieken goed geleerd.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 20:31 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Het is vast wel haalbaar. Je moet dan wel even kijken of je al de juiste technieken hebt geleerd anders kan het nog (heel) moeilijk worden. Want de gozer die dit speelt heeft zo te zien niet alle technieken goed geleerd.
    Ik denk niet dat ik al de juiste technieken al heb geleerd. :/


    Only losers can act the way you do

    Cacharel schreef:
    Ik denk wel dat dát haalbaar is.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Cacharel schreef:
    Ik denk wel dat dát haalbaar is.