• Ik had vorige week super mooie schoenen gekocht,Maar ik was niet de einige die die mooi vond maar m'n moeder vond die ook mooi,Komt ze vandaag precies met de zelfde schoenen binnen,En alsof het nog niet erg genoeg was koopt ze ook nog is het zelfde jurkje.En ik had haar nog zo gezecht dat ze niet dezelfde mocht kopen,En als ze het dan toch persee wou dat ze het dan in een andere kleur moest nemen maar nee hoor ze luistert niet naar mij

    Nu heb ik helemaal geen zin meer om dat jurkje en de schoenen te dragen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 19:12 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is niet leuk nee, als mijn moeder dat zou doen, zou ik ook flippen, tenzij het in een andere kleur zou zijn, dan vind ik het minder erg.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    waarom zou je daar boos om zijn?

    ik vind dat mijn moeder behoorlijk stijl heeft,
    en ik deel veel kleding met haar,
    pleather leggings tot pumps, van armbanden tot basic lange shirtjes, sjaals,

    maar goed. dat een ander het draagt is geen reden om het niet meer te dragen.

    Goh, ik dacht dat dit om een vechtpartij of iets dergelijks ging _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Closure schreef:
    Ik mag er niet aandenken moest mijn moeder hetzelfde hebben als mij ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    ik zou echt gemaan kwaad zijn :X
    volgens mij moet je het gwn tegen haar zeggen...
    <3


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Mij zou dat niet storen, je moet het natuurlijk niet tegelijk aandoen en ook niet als jullie samen eens weg gaan ofzo. Maar als zij naar haar werk gaat kan ze toch dragen wat ze wilt? En als jij naar het school gaat kan je dat toch ook dragen? Niemand dat weet dat je moeder hetzelfde heeft, toch? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    pandaliefje schreef:
    als mijn moeder met precies hetzelfde binnen zou komen zou ik demonstratief al die spullen niet meer aandoen en als ze dan gaat zeuren dat je de spullen nooit aanhebt zeg je gewoon dat zij dat maar moet doen omdat ze ook je styl na aapt.
    XXx

    Ze aapt haar stijl toch helemaal niet na ? Haar moeder vind het gewoon ook mooi. Dat ze het zelfde koopt is helemaal geen 'stijl na-apen.' (:


    None but ourselves can free our minds.

    Closure schreef:
    Ik mag er niet aandenken moest mijn moeder hetzelfde hebben als mij ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Als mijn moeder dat zou doen zou ik ze nooit meer aan trekken..maar ik vind het ook wel weer zielig voor me moeder..


    ailoveejoee.

    Giggle schreef:
    da's kut ..