• Dé carnavalskraker van 2010, waarschijnlijk :'D Ghehe ik vind 'm grappig :'D Dat stuk van 'GA BIER GOOOIEEEEEEEE!!!'. Heb zo het idee dat ik dit lied nog vaaaaaaaak ga horen deze carnaval. En ik ben bang dat ik dan nog veel biertjes over me heen krijg (meer dan normaal iig)
    En als je het een stom lied vindt is dat heel jammer voor je :3 Dan vier je wss ook geen carnaval, want het is carnavalsmuziek. Die hoort niet mooi te zijn, daar hoor je achterlijk op te doen en op te feesten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik haat Carnaval, maar dat soort muziek vind ik fantastisch. :'D


    we were young but we were blind.

    HAHAHA geniaal


    We can only learn to love by loving.

    Ik vindt het geen carnavals muziek, maarjah dat kan ook aan mij liggen omdat ik vanaf mijn geboorte dood wordt gegooit met carnaval. Als dit DE carnavals kraker wordt, stop ik met carnaval. Hoe diep kunnen mensen zinken. Het buurmeisje van 3 zingt meem et New Kids en scheld iedereen uit, dat klopt niet. -zucht-


    -

    hahahah, new kids is tof. :'D


    blame the bully.

    jackstrify schreef:
    Ik vindt het geen carnavals muziek, maarjah dat kan ook aan mij liggen omdat ik vanaf mijn geboorte dood wordt gegooit met carnaval. Als dit DE carnavals kraker wordt, stop ik met carnaval. Hoe diep kunnen mensen zinken. Het buurmeisje van 3 zingt meem et New Kids en scheld iedereen uit, dat klopt niet. -zucht-

    Ik vier ook altijd al carnaval, en ik zie niet waarom het geen carnavals muziek zou zijn en zo diep gezonken? Ik vind het nog wel diepzinniger dan 'ik heb een boot', of 'een toeter op m'n waterscooter' of 'hij ken nie praten nie' :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Madass schreef:
    (...)
    Ik vier ook altijd al carnaval, en ik zie niet waarom het geen carnavals muziek zou zijn en zo diep gezonken? Ik vind het nog wel diepzinniger dan 'ik heb een boot', of 'een toeter op m'n waterscooter' of 'hij ken nie praten nie' :'D

    weetje wat het is, iedereen loopt te zeiken dat de maatschappij verkloopt is. Najha hier heb je het voorbeeld waar alle kindertjes naar kijken. Ik vind het gewoon niet kloppen. Carnavals muziek moet leuk zijn, niet vol met scheld woorden and stuff. Maar goed, dat zien we beide anders. Ik respecteer je mening, zo lang je maar weet dat ik het niks vindt :Y)


    -

    jackstrify schreef:
    (...)
    weetje wat het is, iedereen loopt te zeiken dat de maatschappij verkloopt is. Najha hier heb je het voorbeeld waar alle kindertjes naar kijken. Ik vind het gewoon niet kloppen. Carnavals muziek moet leuk zijn, niet vol met scheld woorden and stuff. Maar goed, dat zien we beide anders. Ik respecteer je mening, zo lang je maar weet dat ik het niks vindt :Y)

    Zo dachten ze 20 jaar geleden ook over dingen die toen 'in' waren, en 40, 50, 60 (zo kan ik nog wel ff doorgaan) jaar ook. En dat vinden wij nu intussen ook weer lame. Maarja.. We zien het inderdaad anders ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lieve new kids people;

    Morgen en zaterdag komt NEW KIDS TRIBUTE =D

    Dus alle afleveringen =D

    het begint morgen op comedy central om 9 uur =D


    I solemny swear i am up to no good

    Brabant! Woee! -raar dansje-


    everything, in time

    2ne1 schreef:
    Lieve new kids people;

    Morgen en zaterdag komt NEW KIDS TRIBUTE =D

    Dus alle afleveringen =D

    het begint morgen op comedy central om 9 uur =D


    Oké dat wordt kijken :'DDD.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny