• Iedereen in mijn klas vind echt dat alle leraren stom, kut of rot zijn. Behalve ik. Serieus, ik vind elke leraar of lerares aardig? En ik vind er ook geen één lelijk, dik of misvormd? Dan denk ik; Waarom klaagt iedereen toch over zijn of haar leraren bij mij op school?

    Wie heeft zo iets ook op school? Dat je vind dat mensen echt teveel klagen over school of leraren.

    'Want zeg nou zelf, een vriendelijk woord, kost niks.'


    Proud.

    Het hoord er gewoon bij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dat heb ik ook wel, sommigen vinden een paar leraren niet aardig terwijl ik ze dan juist wel aardig vind enzo ;p
    maar iedereen gedraagt zich natuurlijk anders dus als je de hele tijd door de klas schreeuwt en zo en de leraar doet stom tegen je dan is het ook wel logisch dat die mensen uit mijn klas die leraar dat niet aardig vinden -ofzo:]-


    T O K I O H O T E L < 3

    Mij hoor je niet klagen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pantoufle schreef:
    Mij hoor je niet klagen :Y)

    Yeah (krul)
    Ik ben niet de enige die niet klaagt, mooi zo. Oh, en ik heb het niet over 'soms even klagen'. Nee, de hele dag door hoor je dat geklaag aan.


    Proud.

    Ik irriteer me als klasgenoten heel overdreven doen over een leraar, omdat die leraar dan bijv. boos werd en extra huiswerk op gaf, terwijl het dan is omdat iedereen er doorheen zat te kletsen of zat te kloten of zo. Maar verder klaag ik af en toe ook wel eens.


    sic itur ad astra

    Vind ik ook. Ik mag elke leraar/lerares wel, maar er zijn er twee bij die ik echt niet kan uitstaan. Maar ik maak er wel gewoon het beste van. Moet er tenslotte nog een half jaar mee doen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bij ons word alleen op bepaalde leraren gezeken, maar die verdienen het dan ook echt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iedereen klaagt over de vervanger van LO


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik klaag altijd mee, omdat ze meeste bij ons écht dom en irritant zijn. maar ik zie ook wel in dat iedere leraar maar eens mens is, dus ik ga niet over the top.

    Beamsville schreef:
    Vind ik ook. Ik mag elke leraar/lerares wel, maar er zijn er twee bij die ik echt niet kan uitstaan. Maar ik maak er wel gewoon het beste van. Moet er tenslotte nog een half jaar mee doen. (:

    Precies. Dat heb ik dus ook. Ik mag ook één leraar niet. Mijn Techniek leraar. En ik vind hem en zijn vak gewoon saai. Maar ik doe niet zo overdreven van elke dag klagen over hem en zo. Ik maak er het beste van en doe gewoon normaal tegen hem.


    Proud.

    Misschien mogen ze die leraren gewoon niet en hebben ze gewoon dikke vooroordelen waardoor ze misschien onaardig lijken?

    Niets van aantrekken, het gaat erom wat jij vindt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja ik, ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht XD


    Life is hard and then we die

    Part of life I guess.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar sowieso is het zo op school, sommige leraren mag je wel, sommigen niet. En dan zijn er ook nog gevallen waarbij het hele docententeam gehaat wordt. Tja. Zo gaat dat..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Cassidy schreef:
    Bij ons word alleen op bepaalde leraren gezeken, maar die verdienen het dan ook echt.


    your eyes are like stars in the night.