• -zie kader leden online-
    why ? Of is dat een fout ofzo (cat) ?


    when words fail, music speaks.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Het heeft oa ook te maken met nieuwe opties die er gaan komen, daarvoor zullen hoogstwaarschijnlijk ook enkele andere kleuren erbij komen. Hoe of wat verklappen we nog niet (nerd)(krul). Dat zien jullie allemaal vanzelf wel. En idd, wij zijn ook nog gewone users dus stiekem vind ik wel dat wij ook in de gewone userslijst mogen (nerd).
    Krijgen wij een tip??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Het heeft oa ook te maken met nieuwe opties die er gaan komen, daarvoor zullen hoogstwaarschijnlijk ook enkele andere kleuren erbij komen. Hoe of wat verklappen we nog niet (nerd)(krul). Dat zien jullie allemaal vanzelf wel. En idd, wij zijn ook nog gewone users dus stiekem vind ik wel dat wij ook in de gewone userslijst mogen (nerd).
    Krijgen wij een tip??
    Read for yourself :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Het heeft oa ook te maken met nieuwe opties die er gaan komen, daarvoor zullen hoogstwaarschijnlijk ook enkele andere kleuren erbij komen. Hoe of wat verklappen we nog niet (nerd)(krul). Dat zien jullie allemaal vanzelf wel. En idd, wij zijn ook nog gewone users dus stiekem vind ik wel dat wij ook in de gewone userslijst mogen (nerd).
    ik wil graag paars of roze zijn, wil jke dat tegen Rutger zeggen PUH.


    We can only learn to love by loving.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Het heeft oa ook te maken met nieuwe opties die er gaan komen, daarvoor zullen hoogstwaarschijnlijk ook enkele andere kleuren erbij komen. Hoe of wat verklappen we nog niet (nerd)(krul). Dat zien jullie allemaal vanzelf wel. En idd, wij zijn ook nog gewone users dus stiekem vind ik wel dat wij ook in de gewone userslijst mogen (nerd).


    Oe wanneer krijgen wij dat te zien/ gaan wij dat merken?:"D -nieuwsgierig^^,-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eigenlijk vind ik dat dom. Dan is dat tweede kadertje onnodig ofzo. Ze staan toch al in de ledenlijst.. nja :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik blijf het toch makkelijker vinden in dat apart kadertje.

    Ja ik weet dat het al een week is ofzo maar ik dacht dat er al een topic over was en toen had ik gezocht en zag er niks over. (cat)
    IK
    WIL
    ROZE :9~


    when words fail, music speaks.