• Serieus, ik heb ongelooflijk veel huiswerk. En ik heb net eindelijk mijn verslag voor beeldend afgemaakt, wat vorig week al ingeleverd had moeten zijn, maargoed :') En ik was zo slim om mijn schets kwijt te raken, dus die moest ik ook opnieuw maken.
    En ik ben de hele middag/avond druk bezig geweest, en nog heb ik niet geleerd voor mijn economie pta die ik morgen heb. En ik moet minimaal een 4.9 halen, en ik ben superslecht in economie. Ik mag blij zijn als ik een 5 haal, als ik er lang voor geleert heb. En nu moet ik dus nog beginnen. En ik ben moe en energieloos. En mijn planningen komen op de een of andere manier altijd niet uit, en ik kom dus altijd weer in tijdnood.
    En nu ga ik maar leren, anders wordt 't helemaal niets meer. Dan kunnen ze me net zo goed gelijk een 1 geven.
    Stressssssss! D: Ik heb er helemaal koppijn van.

    School zou verboden moeten worden.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 21:33 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Same, ik ben ook heel slecht in economie. Veel succes iig! Kun je morgen niet wat eerder opstaan? Als je nu gaat leren, wil het helemaal niet meer, zo te horen. Of je leert tijdens een andere les?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Same here.
    Man, iedereen heeft last van stress tegewoordig Ö! Achja, anders praat je er eens mee met je mentor? Of desnoods met je ouders?
    Veel succes met die economie PTA. Ik ben ook slecht in Ecokut. Leer voor nu gewoon de belangrijkste dingetjes. Maar ga zoizo praten met iemand!
    'xx


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik ken het helaas..


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook ongelooflijk veel huiswerk, maar ik kan het gewoon niet over m'n kop krijgen om te beginnen, heb er écht zoooo geen zin in! Nouu.. ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet! Jakkes