• mijn droom.. naja; droom. ik wou altijd al dokter worden of iets in die richting. maar ik haat het vak biologie. ik ben er het slechtste in, en de leraar motiveert me nou ook niet echt bepaald. zou ik nu nog wel dokter worden? ik bedoel; je moet wel heel lang over dat soort dingen praten, hebben en vooral studeren. ik weet niet of ik het wil, maar dokter zelf lykt me nog steeds wel leuk..
    wat zou jij doen?
    weet jij nog alternatieven wat ik zou kunnen doen?
    Wat wil jij worden?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Biologie is wel leuk, soms doen we een practicum of gewoon onderzoeken. Als het je leuk lijkt maar je vind het moeilijk zou ik er toch voor gaan. Gewoon van elke paragraaf/basisstof een samenvatting schrijven. Die leren en voor de repetitie alles nog in één keer leren. Dat zal makkelijker gaan.

    Zelf wil ik advocate of evenementenplanner worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nouja, Biologie is toch anders dan Anatomie, en dat ga je krijgen op school, evenals ziekteleer en medicatie. Het is echt supermoeilijk, maar als je het leuk vind, dan moet het wel lukken.

    Ik wil lui worden.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 20:28 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil psychiater worden (: dus moet ik verder doen in psychologie en gedragswetenschappen, maar dat interesseert me best wel en ik haal er ook wel goede punten op. Maar je moet je droom niet laten schieten! Probeer gewoon zo hard je kan! Misschien lukt het je toch wel!

    Troost je ik wil ook dokter worden, maar dat is nogal hopeloos. No way dat ik door de proef geraak en dan nog eens 7 jaar volhou =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou er gewoon voor gaan. Je moet je niet laten beïnvloeden door leraren. Gewoon keihard werken. Als je het echt wilt heb je het ervoor over.
    Misschien kun je verpleegster/fysio die kant op, ofzo.
    Ik wil Griffier, Advocaat, bedrijfseconoom, Iets met mode of Evenementen organisator worden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Decoy schreef:
    Zelf wil ik advocate of evenementenplanner worden.

    Evenementenplanner lijkt mij ook wel leuk, of naar de Hotelschool.


    it's so empty living behind these castle walls