• Ja, om iets wat vast niemand grappig gaat vinden.

    'En heb je dat bordje op zijn bureau al gezien?' had de hoofddekaan toen gezegd.
    'Bedoel je dat met "Startpunt Afschuiven"?'
    'Nee, dat andere. Met "Als Je Tot Aan Je Nek In De Schijt Zit, Is Dit De Eerste Dag Van De Rest Van Je Leven".'
    'En dat betekent dan...?'
    'Ik dacht dat het niet bedoeld was om iets te betekenen. Ik denk dat het louter bedoeld is om te zijn.'
    'Om wat te zijn?'
    'Activerend, denk ik. De term bezigt hij vaak.'
    'Wat betekend dat?'
    'Tja... ter ere van activiteit, neem ik aan.'


    En deze:

    Pander had rondgeneusd in het min of meer opgeheven Universiteitsmuseum van Tamelijk Ongewone Zaken, en iets nogal raars opgemerkt. Degene die de geraamtes van die wezens ontworpen had had nog minder fantasie dan degene die de buitenkanten had gedaan. De buitenkantontwerper had tenminste nog wat nieuwigheden geprobeerd in de afdeling vlekken, wol en strepen, maar de bottenbouwer had meestal gewoon een schedel op een ribbenkast gezet, er wat verderop een bekken ondergeduwd, er wat armen en benen aan geplakt en de rest van de dag vrij genomen.

    Haha, niemand heeft het geduld om het te lezen, en het ook nog te willen snappen denk ik.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 20:35 ]


    Your make-up is terrible

    De eerste snap ik niet maar de tweede vind ik wel grappig. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    De eerste snap ik niet maar de tweede vind ik wel grappig. ;3


    Het gaat vooral om het laatste Activerend, een activiteit eren. Die mensen van de universiteit zijn dom daar :x

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 20:12 ]


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Het gaat vooral om het laatste Activerend, een activiteit eren. Die mensen van de universiteit zijn dom daar :x

    Hahaha =DD


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    (...)
    Hahaha =DD


    Wat leuk dat iemand mijn humor snapt :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik heb het geduld om te lezen, maar that's it. I am tired en heb totaal geen zin om m'n hersens aan het werk te zetten op het moment... (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha geniaal! _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.