• Ik zit en de brugklas en wij hebben een best wel oude lerares voor nederlands, gewoon een oud schaap. Ze vind ons de vervelendste klas ever, terwijl wij toch ons best doen.
    Zo was er eerst een meisje ziek geweest en toen ze weer beter was begon de lerares allemaal te schelden op haar en te zeggen dat het zonder haar veel leuker is!
    En ze zegt ook soms: 'Stel maar zo veel vragen als je wil, daar ben ik voor'
    En dan steken een stuk of 5 mensen hun vinger op en dan schreeuwt ze: GEEN VRAGEN! GA GEWOON WERKEN!
    Ze gelooft ook in geesten, eerst gooide ze de klok uit het raam omdat die verkeerd stond.
    Raar toch?
    Ze scheldt ons gewoon uit voor 'kutklas' en 'rotkinderen'
    Ik vind dat gewoon niet kunnen. Tegen sommige kinderen is ze heel aardig en tegen andere snauwt ze alleen wat terwijl die helemaal niks verkeerd doen!
    Ze stookt ook allemaal andere leraren tegen ons op, dat is gewoon niet leuk!
    Sorry voor dit lange verhaal!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 19:41 ]

    Ga naar je mentor of je deelschoolleider. Zo'n geval moet verwijderd worden van school, per direct.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nou dan ken je mijn leraren nog niet.
    IEDERE leraar, op 3 na, vind ons een kutklas.
    En onse duitsleraar werd een keer zo boos, hijzo; 'BEKKEN DICHT, IEDEREEN WERKEN, EN JIJ' -wijst op zon jongen voor hem die kliert- 'KOP DICHT EN WERKEN.'

    En een zon dikke Duitsman zei een keer in de les; 'Kijk die kankerslet daar lopen.' -wijst naar een normaal meisje op de gang-

    En mijn lbleraar een keer; 'Je hebt m'n goede humeur verkankerd, wat een kankerdag'

    Dus wees blij met die lerares van jou? o.o


    Smiling but close to tears.

    Beamsville schreef:
    Ga naar je mentor of je deelschoolleider. Zo'n geval moet verwijderd worden van school, per direct.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Beamsville schreef:
    Ga naar je mentor of je deelschoolleider. Zo'n geval moet verwijderd worden van school, per direct.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Crush schreef:
    Nou dan ken je mijn leraren nog niet.
    IEDERE leraar, op 3 na, vind ons een kutklas.
    En onse duitsleraar werd een keer zo boos, hijzo; 'BEKKEN DICHT, IEDEREEN WERKEN, EN JIJ' -wijst op zon jongen voor hem die kliert- 'KOP DICHT EN WERKEN.'

    En een zon dikke Duitsman zei een keer in de les; 'Kijk die kankerslet daar lopen.' -wijst naar een normaal meisje op de gang-

    En mijn lbleraar een keer; 'Je hebt m'n goede humeur verkankerd, wat een kankerdag'

    Dus wees blij met die lerares van jou? o.o

    Wtf O_O


    I'd rather go naked than wear fur.

    Is dat da geestenmenz dat je hebt? Echt een ***wijf. En dan tegen mijn zeggen dat ik niet mag schelden?!?? Ga naar mr van doorn. Met de HELE klas. Dan luisteren ze zeker.


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    Sealine schreef:
    (...)
    Wtf O_O


    Ja, dat denk ik nou ook altijd.


    Smiling but close to tears.

    Daar kun je over gaan klagen bij de schoolleiding.


    Life is hard and then we die

    tjah tegen woordig kennen ze geen respect de klas en de leraar :P


    Some angels have no wings.

    Dankje voor jullie reacties, de mentor gaat er iets aan doen zegt ze.

    Wij hebben ook zo'n klotedocent. Toen ik terugkwam van vijf dagen flinke griep (ik voelde me die dag ook nog niet goed) kreeg ik van m'n mentor te horen dat ik gewoon aan het spijbelen was. Nou, ik werd me kwaad. Ik ben nog nooit zo tekeer gegaan tegen een leraar.
    En dat loopt al meer dan twintig jaar op onze school rond, m'n vader heeft er nog les van gehad!


    No growth of the heart is ever a waste