• Oké, dit is voor de mensen die een iets andere humor hebben dan andere mensen.Ik vind ze hilarisch, maar niemand begrijpt mijn humor, haha :'D
    1) Er zitten twee koeien op een tak in een boom te pokeren en er komt een eitje (van een kip) voorbij.En één van die koeien vraagt; 'Wil je niet mee pokeren?' waarop het eitje antwoord; 'Neen, ik moet naar de kapper'
    2) Er zit een meneer in de tram en opeens komt er een gorilla voor hem zitten.En de man is verbaasd en zegt; 'Dit heb ik nog nooit meegemaakt, een gorilla op de tram!' en de gorilla antwoord; 'Het zal ook de laatste keer zijn, mijn brommer is morgen gemaakt'
    3) Er komt een baviaan een café binnen en besteld een pintje.De cafébaas is verbaasd en denkt bij zichzelf 'Een baviaan in een café, das ook de eerste keer.Ik ga die is goed bij zen pietje hebben' en de cafébaas tapt een pintje en geeft het aan de baviaan.'Ik heb je hier nog nooit gezien en dat is dan 20euro voor dat pintje' zegt de cafébaas waarop de baviaan antwoord; 'Ja, ik verschiet er niet van.20 euro voor een pintje!'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    xAirashiix schreef:
    Onze leraar wiskunde kende de eerste ook, maar daar waren het geen koeine, maar vier ijskaten die zaten te kaarten.
    Hij kende er zo nog één: Een olifant zit op een dun takje in een boom. Komt er een giraf voorbij vliegen. Denkt die olifant: "Maar mensen, dat kan niet, hé!".

    Xx



    Haha, o gosh! die van die olifant is geweldig :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)

    Dus; een eitje heeft geen haar, dus waarom zou die dan langs de kapper moeten gaan?

    Ik snap,
    die vind ik wel het minste. :]

    Die laatste kende ik al! Hebben ze die niet es verteld bij de slimste mens ofzo ?


    Just a simple "I love you" (:

    Misguided schreef:
    Die laatste kende ik al! Hebben ze die niet es verteld bij de slimste mens ofzo ?



    Ja, Phillip Geubels vertelde die :'D nummer 2 is van de dvd van Phillip Geubels


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    De 1e 2 zijn leuk :'D de 2e snap ik niet


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind ze allemaal niet grappig :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind die 1e en die 2e grappig, hahaha :'D

    Cassidy schreef:
    Ik vind ze allemaal niet grappig :')


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind ze allemaal niet grappig, eigenlijk?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Haha, die laatste kende ik al :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Whahaha x'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Die 3de werd verteld bij de slimste mens ter wereld. :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    De derde snap ik niet. Maar de anderen zijn grappig, gelukkig hebben ik en mijn vriendin dezelfde humor hahah. Een paar weken geleden hebben we een hele dag lang gelachen om de mop; waarom kan kees niet springen? Hij is een steen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Whahahaha :')


    I don't need words to feel those lips.

    Die komen van Geubels uit de Slimste Mens. _O_