• De meeste van jullie lezen vooral boeken als Twilight enzo, maar wie van jullie lezen er ook wat ander soort boeken?
    Op dit moment heb ik
    de boekenserie 'De aardkinderen' van Jean M. Auel,
    'Wolven van de dageraad' van William Sarabande (Joan Cline)
    en boeken uit de schrijfwereld van Terry Prachett naast me liggen om te lezen of heb ik al gelezen.
    En stiekem de boekversie van the devil wears Prada.
    Een paar mensen hier die wat intelligentere boeken lezen?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 20:28 ]


    Your make-up is terrible

    Ik! Ik lees heel graag boeken van Dan Brown ^^


    Listen to what we're not saying..

    ik ben momenteel bezig met 3x wicca


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dan Brown is idd best super. Maar ik lees gewoon een boek als het me intreseerd. Ik heb ook "Echte mannen eten geen kaas" gelezen. Niet echt een Twilight boek ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik vindt the devel wears prada geweldig^^ ik houfdt van dat soort boeken.


    Some angels have no wings.

    Ik lees gewoon wat me leuk lijkt. En dat is eigenlijk vanalles.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoshizora schreef:
    Dan Brown is idd best super. Maar ik lees gewoon een boek als het me intreseerd. Ik heb ook "Echte mannen eten geen kaas" gelezen. Niet echt een Twilight boek ;]


    Ja, dat boek is echt geweldig goed.


    Your make-up is terrible

    Berlijn: De Ondergang 1945. Een boek over het einde van de Tweede Wereldoorlog, gebaseerd op Amerikaanse, Engelse, Duitse, Franse en Sovjetrapporten. Op zich erg nuttig vind ik, er valt veel te leren over tactieken van verschillende zijden en de sociaal culturele aspecten van de legers.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik lees veel verschillende boeken, maar die titels blijven me nooit zo goed bij. Vooral boeken die vanuit kinderogen geschreven vind ik mooi. Het jaar dat de zigeuners kwamen bijvoorbeeld, of Perenbomen bloeien wit


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ik ben ooit begonnen met Sophie's Wereld, gaat over filosofie, maar ben niet verdergegaan.
    Ik heb boeken van Sophie Kinsella gelezen, maar dat zijn meer chicklits.
    En boeken van Cecelia Ahern zijn echt mooi, vooral The Gift, daar zit zo'n mooi verhaal achter.
    En 'de Bende van Anansi' van Neil Gaiman is ook goed, hij schrijft heel apart, maar wel goed.

    En m'n vader wilt dolgraag dat ik de boeken van Terry Pratchett ga lezen.
    Wist je dat The Color of Magic naast The Hogfather ook verfilmd is?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Ik ben ooit begonnen met Sophie's Wereld, gaat over filosofie, maar ben niet verdergegaan.
    Ik heb boeken van Sophie Kinsella gelezen, maar dat zijn meer chicklits.
    En boeken van Cecelia Ahern zijn echt mooi, vooral The Gift, daar zit zo'n mooi verhaal achter.
    En 'de Bende van Anansi' van Neil Gaiman is ook goed, hij schrijft heel apart, maar wel goed.

    En m'n vader wilt dolgraag dat ik de boeken van Terry Pratchett ga lezen.
    Wist je dat The Color of Magic naast The Hogfather ook verfilmd is?


    waar gaat sophie's wereld over?


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    xMirroreye schreef:
    (...)

    waar gaat sophie's wereld over?
    Uhm... Sophie krijgt opeens verschillende brieven waarin haar wordt geleerd op een andere manier naar het leven te kijken. Zo worden mensen bijvoorbeeld vergeleken met vlooien in een konijnenvacht; kinderen zijn de jonge vlooien die het durven om hoog in de haren te klimmen en van de wereld te dromen en volwassen verschuilen zich liever bij de warme wortels van de konijnenvacht en gaan niet meer op avontuur uit.
    Dat soort dingen.
    Van Jostein Gaarder :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Immortal schreef:
    ik ben momenteel bezig met 3x wicca
    Die is leuk! Die heb ik ook thuis liggen ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik lees wel gaar boeken op dit moment ben ik bezig met Emily The Strange,Best tof boek


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Uuuuh... ik lees nu Raymond. E. Feist


    "Let them eat cake!"

    Ik ben bezig in De ontdekking van de Hemel van Harry Mulish, een boek van 927 bladzijden die je in allerlei verschillende categorieën kan onderverdelen, maar ik kocht hem onder de noemer Psychologische boeken.
    En De eenzaamheid van de priemgetallen ligt op me te wachten, van Giorgio weetikveel, ik ken zijn naam niet echt van buiten.
    Ik heb het sowieso al niet op Twilight, ik haat het eigenlijk gewoon. x.x'
    Oh, en mijn all time favourite is ook een psychologisch boek.
    The catcher in the rye, ofwel de vanger in het koren, van J.D. Salinger. (R.I.P. :()


    Don't walk away and leave without a reason.