• -ik heb een topicbui-

Ik zat dus in de auto met mijn vader en het regende keihard dus ik zo 'Kutweer.' kreeg ik een hele preek over mijn taalgebruik, over dat dat niet kan en dat ik opmoet houden. Rijd er niet veel later een auto voor ons en die bestuurder reed echt heel irritant roept mijn vader ineens. 'Wat een eikel!' En toen heb ik hem een preek gegeven over zijn taalgebruik. Puh, moet ie maar niets over mij zeggen (A) :3

We can only learn to love by loving.

Hahahahaha, geweldig!

haha, dat doe ik soms ook bij mijn pa.
    Maar ik mag gewoon alles zeggen. :Y)

Smiling but close to tears.

Haha :'D
    Mijn ouders ook altijd: 'Kan het even wat minder?' En zelf schelden ze nog meer als ze bijvoorbeeld iets laten vallen ofzo.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

ik mag ook alles zeggen ahaha. :P
    alleen als ik te veel 'godver' of iets in die richting zeg, moet het minder.
    maar mn ouders zeggen dat ook dusja
    wat zij kunnen, kunnen wij ook ahaha ;p

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Cacharel schreef:
    Hahahahaha, geweldig!

Mijn vader zegt ook vanalles dus..

it's so empty living behind these castle walls

by my thuis doen ze daar totaal niet moeilyk over. ik mag vloeken zoveel ik wil, enz.

Cacharel schreef:
    Hahahahaha, geweldig!

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Ja mijn moeder ook wel eens ;] Jij altijd met je ge-kut. Zelf zegt ze altijd verdomme ofzo. Of ze gaat in het Spaans schelden XD

People who are meant to be together always find each other in the end.

Ge-wel-dig! moet ik onthouden als mijn pa dat wel eens doet (:

mijn ma scheldt haar computer soms uit voor Trut en dan moet ik zo hard lachen =D

haha, typisch :'D

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Haha geweldig :'D
    Mijn taalgebruik is soms ook een beetje.. Grof. En dan gaat m'n moeder ook altijd zeuren :'D

Everything means nothing, if I ain't got you.