• Ik en een vriendin hebben een afspraak gemaakt ergens voor een navelpiercing. En eerst was ik daar vet rustig over en dat dat vast geen pijn ging doen enzo, ja. Nu niet meer dus. Dus, heeft iemand aan navelpiercing? Deed dat pijn & wordt dat een beetje verdoofd ofzo?
    Gosh, ik heb al schrik van naalden, haha ;d

    Edit; Ik heb hem. Eerst kwam ik aan en Nele, mijn vriendin had em al laten zetten omdat ze er toch te vroeg was. Ze was vet duizelig en ik vroeg of het pijn deed. En dan zei ze dat het super veel pijn deed. En ze was ook duizelig en lag al heel de tijd op die bank. Nja, ik kei zenuwachtig natuurlijk. But het viel vet goed mee. Het deed even pijn, maar eer dat het er door zat, voelde ik het niet eens meer. Ghéhe. _O_

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 13:18 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Piercings worden nooit verdoofd maar als je aan leuke dingen denkt en je vriendin praat de hele tijd tegen je dan ga je er niet meer aandenken dat je een piercing krijgt en is die naald erdoor zonder dat je het weet.. ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Piercings worden nooit verdoofd maar als je aan leuke dingen denkt en je vriendin praat de hele tijd tegen je dan ga je er niet meer aandenken dat je een piercing krijgt en is die naald erdoor zonder dat je het weet.. ?

    Mijn vriendin is nog erger en gaat zelf vet stressen dus. Ik neem mijn papa mee, ik praat wel tegen hem. Ghéhe. Ja, ik ben nog maar 15 en moet dus ouderlijke toestemming hebben. Dus neem ik hem mee. Ook al kan ik nog een maand wachten, dan ben ik 16 _O_


    Some people make the world special just by being in it

    Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Afspraak gemaakt op morgen 12 uur. Ik ben stiekem zenuwachtig. ;x En mijn papa is heel de tijd bezig van dat ik dood ga bloeden enzo. Haha :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb een navelpiercing, het deed alleen pijn toen ze dat bolletje erin drukte. :x


    You can run but not hide

    En het duurt maar een paar minuten ;)


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    En het duurt maar een paar minuten ;)

    Oke
    but
    ik ben kleinzerig. Haha :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik keer af van piercings. Vooral die snakebite's vind ik niet. Heb je lekker een gat in je lip. o_o


    All this dampness is damp.

    Mijne deed alleen erg zeer toen die kerel erop ging drukken :8 Wat ik erg idioot vond maarja :')


    -

    Je bloedt (bijna) niet. Althans, ik niet.
    Logisch dat je zenuwachtig en angstig bent, dat was ik ook. En ja, de een vindt het meer pijn doen dan de ander, maar het is natuurlijk geen pretje. Ik vond het ook pijn doen, het viel me mee dat ik niet gilde. :]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    heey, ik heb een navelpiercing.
    Je hoord al die enge verhalen over naalden en pijn. Maar het valt reuze mee! Er wordt een soort klem op je navel gelegt. Daarvoor zetten ze wel een stipje, met stift. [wel eentje dat jeraf kan spoelen]
    Daarna moet je diep inademen en uit.
    Zodra je uitademt prikt ze de naald erdoor heen.
    Je denkt vast dat doet zeer. Het doet pijn! Maar het is wel heel even. Zodra je het recultaat ziet ben je trots op wat je gedaan hebt:D
    Ojaa... Je moet het verzorgen met antibacteriële zeep en zee zout. Pas na 5 weken mag je een piercing verwisselen. en het duurt 6 tot 9 maanden totdat je weer mag zwemmen.
    Eerder zwemmen in gloor of zee water is vragen naar een ontsteking ;)
    Vragen? Stuur maar berichtje ofzo

    Xxx
    (K)


    Love is like heaven but it can hurt like hell.

    PaperxHeart schreef:
    heey, ik heb een navelpiercing.
    Je hoord al die enge verhalen over naalden en pijn. Maar het valt reuze mee! Er wordt een soort klem op je navel gelegt. Daarvoor zetten ze wel een stipje, met stift. [wel eentje dat jeraf kan spoelen]
    Daarna moet je diep inademen en uit.
    Zodra je uitademt prikt ze de naald erdoor heen.
    Je denkt vast dat doet zeer. Het doet pijn! Maar het is wel heel even. Zodra je het recultaat ziet ben je trots op wat je gedaan hebt:D
    Ojaa... Je moet het verzorgen met antibacteriële zeep en zee zout. Pas na 5 weken mag je een piercing verwisselen. en het duurt 6 tot 9 maanden totdat je weer mag zwemmen.
    Eerder zwemmen in gloor of zee water is vragen naar een ontsteking ;)
    Vragen? Stuur maar berichtje ofzo

    Xxx
    (K)


    5 weken? Nou, dan kan je lichaam er wel geweldig goed tegen. En dat is bijna altijd het geval.
    Je mag de piercing pas verwisselen als de wond geheel genezen is hoor. En dat verschilt zeker wel per persoon. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Alysse schreef:
    (...)
    but
    zo koud gemaakt zodat je het minder voelt ofzo. Je weet wel. Dat deden ze bij mijn nicht wel..


    Dat was bij mij ook zo. Ik merkte er helemaal niks van!

    PaperxHeart schreef:
    heey, ik heb een navelpiercing.
    Je hoord al die enge verhalen over naalden en pijn. Maar het valt reuze mee! Er wordt een soort klem op je navel gelegt. Daarvoor zetten ze wel een stipje, met stift. [wel eentje dat jeraf kan spoelen]
    Daarna moet je diep inademen en uit.
    Zodra je uitademt prikt ze de naald erdoor heen.
    Je denkt vast dat doet zeer. Het doet pijn! Maar het is wel heel even. Zodra je het recultaat ziet ben je trots op wat je gedaan hebt:D
    Ojaa... Je moet het verzorgen met antibacteriële zeep en zee zout. Pas na 5 weken mag je een piercing verwisselen. en het duurt 6 tot 9 maanden totdat je weer mag zwemmen.
    Eerder zwemmen in gloor of zee water is vragen naar een ontsteking ;)
    Vragen? Stuur maar berichtje ofzo

    Xxx
    (K)


    Uhmm... Bij mij was het zo dat ik pas na een maand of 9 een andere piercing in mocht doen, en na 2 maand pas weer mocht zwemmen.

    Leech schreef:
    (...)

    Uhmm... Bij mij was het zo dat ik pas na een maand of 9 een andere piercing in mocht doen, en na 2 maand pas weer mocht zwemmen.


    Jah, inderdaad. S;


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny