• Ja, dat is nu al onze derde nieuwe leerkracht voor informatica. De eerste was een zatlap, die me bijna had geslagen. -hij is ontslagen geweest- Dan hadden we er eentje, dat echt een tutje was en ze dacht dat ze in een bedrijf zat en niet in een school -die hebben we buitengepest.- En nu hebben we een nieuwe...een meisje van 23, dat nog maar juist van de hogeschool komt.
    En nu vind ik het kut, want zei kent al de trucjes over; sms'en in de klas en van die dingens, omdat ze het een week geleden zelf ook nog deed ;D
    Maarja, de eerste les was opzich best al kut, omdat ze zich meteen naar de jongens wende en tegen de meisjes een beetje de sarcastische trut begon uit te hangen -_-'
    moest ik even meedelen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 18:29 ]

    Pest je haar toch ook gewoon weer weg? :X


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    da's nie fijn ;o

    moet je tegen der zeggen: 'hé mevrouw, WIJ LEVEN OOK NOG! =D'

    onze leerkracht informatica komt ook nog maar net van de hogeschool af, maar hij's wel leuk (:

    Cassidy schreef:
    Pest je haar toch ook gewoon weer weg? :X

    Maar deze keer gaan de jongens niet willen meewerken, de andere keren is het gelukt omdat ze ons hielpen XD.

    Das niet zo leuk voor je.
    Wij hebben een homo ;x,die altijd als je iets
    vraagt zegt: 'een momentje' x)


    I need you like a heart needs a beat

    Ow,wij hebben zo nog een oudere en dan is informatica verschrikkelijk saai.
    Dan nog liever een jonge leerkracht.

    Ik heb geen informatica meer.


    your eyes are like stars in the night.

    Cool. Ik heb een soort hippie voor Informatica. Hij is wel cool =] Informatica is één van de twee vakken waar ik wel altijd na uitkijk de hele week xD


    Life is hard and then we die