• Ik hooo zó dat we nu een andere wiskude leraar krijgen. Vandaag had hij het echt gehad. Hij stuurde er 1 iemand uit en we hadden afgesproken met de klas dat als 1 iemand er werd uit gestuurt dat iedereen zou gaan. Dus zij zei zo: mietjes. Maar de leraar dacht dat het voor hem was dus hij rende achter haar aan echt focking eng. Nou toen zijn er nog 10 uit gelopen want die vent was er toch niet. :3 en nu heeft hij onze namen op geschreven en krijgen we morgen vast dikke problemen. Nou schijt het is een focking slechte leraar en hij wil nooit wat uitleggen en hij zeikt alleen maar op ons. Toen was hij naar de afdelingsleider gegaan en wij ook. Hij liep net weer weg toen wij aankwamen en hij was boos! En toen ging de bel en toen hadden we gym en toen stond hij bij de deur en hij keek je dodelijk aan! Echt serieus niet normaal net of hij je zo ging slaan o.o


    when words fail, music speaks.

    Sommige leraren zijn zo kansloos :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Sommige leraren zijn zo kansloos :3


    your eyes are like stars in the night.

    Zo'n leraar heb ik ook.
    maar hij is echt vétdroog, echt zo; 'Ja, ga je maar melden bij de afdelingsleider..' 3minuten stil. 'Of kan je nu stil zijn?' En dan knik je, en dan gaat hij verder.
    Ik was er een keer 3x uitgestuurd in één les? x3


    Smiling but close to tears.

    Stome leraar, ik zou het melden als hij niet goed uitlegt en zo doet.

    De mijne is wel aardig, alleen stuurde hij afgelopen week iedereeen uit onze klas, behalve mij en nog iemand :'D


    You can run but not hide

    Beamsville schreef:
    Sommige leraren zijn zo kansloos :3


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is net mijn wiskundeleraar. Enn mijn vorige lerares frans. En mijn lerares natuurkunde... En die van techeniek! Alhoewel, die is gewoon alleen een beetje dom


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.