• Laatst had ik jullie verteld over zo'n dronke gast in de stad he..Njaa ik was vandaag dus met een vriendin in de stad (VIP) En na lang lopen besloten we te zitten..Opeens komt er zo'n kerel aanlopen van ik schat 50 jaar.Ik had mijn ipod aan staan dus hij zegt 'MOOIE TELEFOON!' Ik keek hem eerst scheef aan en zei ; Meneer het is een ipod-.- Hij; Ohh..Toen begon hij mij te ondervragen; Wat is je naam? Waar woon je? Hoe oud ben je? Omg ik begon bang te worden dus ik zocht een excuus om weg te gaan Toen zei mijn vriendin..Kom we gaan een ijse halen!! Ik eeh jaa Doeei meneer! We wisten niet hoe snel we weg moesten gaan O__o Raar toch:S
    xx


    Pictures fade away, but memories are forever

    Eng. o__O


    we were young but we were blind.

    Iewl. Enge vent. :')


    Tanya is de beste.

    Oeh, creepy vent!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Had ik ook maar dan bij de bus met zo'n antliaan die engels praten ging die zo zeggen; Have you a boyfriend, Whats you're name, you're beautiful, where live you. &dat soort shit O_o' ik zo: ik ben mn geld vergeten int engels vraag die zo int engels: moet ik op je wachten? ik: nooo XD -weg rennen-

    Vip zoo heet ze op quizlet ;P die kon haar lach niet meer in houden Ik werd helemaal rood enzo Ik zocht een excuus om geen antwoord te geven Ik draaide me om enzoo,Tikt die kerel op mijn beenO__o en Volgens VIP zat hij aan zijn lul:S Die gast leeft volgens mij nog in de prehistorie ofzo,,Ipod een telefoon? Jaa oke de iphone;P maar dat van mij is gewoon echt een ipod nano ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Was dat in the town?? Ensckedee??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Was dat in the town?? Ensckedee??

    Jaa,Jeweetwel voor the gameshop daar zo heb je banke..


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Jaa,Jeweetwel voor the gameshop daar zo heb je banke..


    Oww, die, met zo'n schoenwilnkel bij de claire's?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Oww, die, met zo'n schoenwilnkel bij de claire's?

    Iets verder op;pMET Zo'n cafetaria ofzooxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    VIEZE KUT PEDO'S !!!!!

    *UHUM* sorry voor mijn taalgebruik.

    Maar ik zou dus ook echt bang worden :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    IIIW
    weer zo'n Pedo -_-'


    Erase and Replace

    VIEZE KUT PEDO'S !!!!!

    *UHUM* sorry voor mijn taalgebruik.

    Maar ik zou dus ook echt bang worden :S.


    Jaa echt he-.- Ik hield me nog zo in om hem niet uit te schelden,,En eeh Hij zat aan zijn tollie;S.Je bent in de stad er kan niets gebeuren Maar toch is het creepy..Waar wij op dat moment waren zijn we zo'n uur lang niet meer langs geweest..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Scary. o______________o Ik zou gewoon zeggen dat ik geen zin had in een kruisverhoor, maargoed.

    Scary. o______________o Ik zou gewoon zeggen dat ik geen zin had in een kruisverhoor, maargoed.

    Haha dat zei mijn moeder ook toen ik het vertelde 'Zeg wil je mijn hele leven weten ofzo?'Maar op dat moment durf je dat gewoon niet..Hij was echt engo__o


    Pictures fade away, but memories are forever