• Want iedereen die ik ken krijgt kaarten en ik krijg ze nooit. En dan voel ik me altijd heel kut. Ik vervloek Valentijnsdag nog is. En dan komt onze school ook nog met die vet onoriginele rozen actie, waar al mijn vriendinnen aan mee doen.

    Het is officieel valentijnsdag suckt, voor mij dan.


    We can only learn to love by loving.

    Hihi, iedereen van mijn vriendinnen koopt rozen voor elkaar, maar dan willen ze er wel één terug. Dus ja, daar doe ik niet aan mee. Ik krijg liever zo van en jongen een roos of een kaart, al zit dat er hoogst waarschijnlijk niet in. :Y)


    All was well.

    Ik vind het wel leuk.
    Maar dat kan aan mij liggen omdat ik verliefd ben.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij doen nooit wat met valentijs dag :( waarom is het nou op een zondag :'(


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    the same here, ik heb echt haat aan valentijnsdag. al die tutjes bij ons op school krijgen rozen en zijn dan de hele dag blij en gaan vreselijk irritant lopen doen..

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 21:52 ]


    Keep your head, heels and standards high.

    Ik krijg ook geen kaart, maar mijn vriendje is gewoon niet zo romantisch =']
    Ik werk dit jaar op valentijnsdag ^^


    Life is hard and then we die

    Ik heb nog nooit iets gekregen met Valentijnsdag. :C Bij boeit het niet, heb het ook niet nodig nu.

    Héél misschien wil ik iets kopen voor mijn vriendinnen, kun je misschien ook doen. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ghehe, ik o.a. organiseer de Rozenactie bij ons.
    Maar zou het ook heel gaaf vinden om zelf een roos te krijgen van een geheime aanbidder. Maar die heb ik niet, dus bad luck for you Sam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons is er gelukkig geen valentijns actie maar ja ik zal ook nooit iets krijgen

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 22:00 ]


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik vind het leuk. (: Mijn vriendje zei dat ie een plan voor me heeeft, dus ik kijk ernaar uit. (:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 22:06 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Op onze school doen we niets voor valentijn, we sturen elkaar ook geen kaartjes of zo. We doen hier lekker niets -gelukkig maar.

    Miauw schreef:
    Ik vind dat hele Valentijnsdag gewoon nergens op slaan. Waarom zou je alleen op die datum laten zien dat je van iemand houdt, terwijl je daar ook 364 andere dagen voor hebt?

    Zo denk ik er dus ook over. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    hebb dat nog nooit echt mee gemaakt... nooit een vriendje gehad zo i dunno


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Valentijn word altijd zo opgeblazen, je geraakt alleen je geld kwijt, vind ik dan --'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 11:42 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik snap jouw helemaal. En toch blijf ik nog altijd hopen dat ik wat krijg en ben ik telleurgesteld als ik het niet krijg. Maar nu sturen ik en een vriendin iets naar elkaar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toen ik nog op de bassisschool zat, lag er een verkade chocolade op mijn tafel met een beertje met een hartje erop, toen had ik nog verkering. Nu ben ik 16, heb ik geen vriendje, vind ik wel iemand leuk, maar hij mij? Soms lijkt het van wel, en dan weer niet. Whatever. Boys.. Same here, i hate Valentine 2!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus