• Want iedereen die ik ken krijgt kaarten en ik krijg ze nooit. En dan voel ik me altijd heel kut. Ik vervloek Valentijnsdag nog is. En dan komt onze school ook nog met die vet onoriginele rozen actie, waar al mijn vriendinnen aan mee doen.

    Het is officieel valentijnsdag suckt, voor mij dan.


    We can only learn to love by loving.

    Wees blij dat het op een zondag is ;D
    Heb je er minder last van ;D


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb er trouwens ook haat aan en bovendien moet je je lief toch altijd graag zien enzo en niet alleen met valentijn?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb er dit jaar geen haat aan ;'D
    Voor het eerst (:

    Ik haat valentijnsdag, ik ben nooit met iemand samen. En mijn ouders zijn dan getrouwd dus dan vieren we hun trouwdag =.=


    -

    bij ons doen ze ook zo paar acties. en iedereen koopt lolly's voor elkaar ofso, ik heb dan maar een voor mijn eigen gekocht... wat ook best zielig is.>.<


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik ging vandaag iets kopen voor mijn vriend omdat we donderdag een maand samen zijn en meteen denkt iedereen dat het is voor valentijn.
    Ik haat valentijn.

    Ik deed eraan moe toen ik nog een klein kindje was, toen kreeg ik allemaal spulletjes van mijn 'liefje'
    toen ik ouder werd deed ik er niet meer aan mee. ^^ ;)


    Your Butt is Mine!

    Ik vind dat iets veels te commercieel
    en ik kan er ook niet tegen.

    Wij hebben ook van die rozen op school. Maar ik vind er ook niks aan.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik krijg ook nooit wat,wat boeit het?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geef altijd rozen en die krijg ik ook van vriendinnen. Ik vind het wel grappig vooral als die jongens rozen voor zichzelf kopen.
    Maar ik vind valentijnsdag ook dom tenzij er een knappe jongen langskomt met een grote bos rode rozen voor mijXD en natuurlijk chocolade :P:9~


    You are so god damn Sexy <3

    Wij hebben op school zo'n domme rozenactie --'


    Just a simple "I love you" (:

    Wij hebben geen rozenactie maar wel een valentijnskaartjesactie - ofzoiets - en ik krijg ook nooit iets. Persoonlijk maakt mij dat ook helemaal niet uit, ik heb geen behoefte van die dingen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Voor mij ook hoor. Ik schaam me altijd dood als ik zo'n ding krijg haha :') ik denk dat ik er een naar mijn vriendinnen ga sturen ofzo xd


    when words fail, music speaks.

    wij hadden dat op onze vorige school.
    maar wedden dat mijn vriendje dat vergeet xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42