• HAHA. Ik en Ivy zitten op msn over Justin Bieber te praten en dat hij eruit ziet als een klein kind tussen de 8-10. En dan als we hem tegen zouden Ievs dan zou zeggen 'Ben je je moeder kwijt? laten we haar maar even gaan zoeken' En dan ze hem zou aaien :3 Ik zou hem eerder keihard uitlachen en de slappe lach krijgen, maar dat idee van haar staat me ook wel aan. Dus misschien zou ik wel zeggen; 'Oh hoi, klein kindje. Hoe oud ben je?' 'Vijftien' 'ECHT NIET! '

    Wat zouden jullie doen?
    :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat jij zei dat daar wat mis mee is. Haha, ik wil het best eens uitproberen. Als ik Bill zou zien zou ik op hem af stappen, aan zijn haren trekken om te voelen. Zijn make-up eraf vegen en aan zijn reet zitten. :3 Wat zouden jullie doen?


    Ook zijn broek omlaag trekken om te kijken hoe dun hij is, mijn duim een likje geven en het op zijn wang smeren -nee dat is ranzig (nerd)-


    we've only said goodbye with words

    Istanbul schreef:
    Hoe lang is JB eigenlijk wel? (nerd)


    Hij is 1.65 ofzo. (krul)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 20:26 ]


    Smiling but close to tears.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat jij zei dat daar wat mis mee is. Haha, ik wil het best eens uitproberen. Als ik Bill zou zien zou ik op hem af stappen, aan zijn haren trekken om te voelen. Zijn make-up eraf vegen en aan zijn reet zitten. :3 Wat zouden jullie doen?

    Haha, nou.. bij Bill zou ik bij z'n kruis voelen om te checken of daar wel echt een lul zit :') Tom zou ik op z'n bek pakken. Gustav zou ik knuffelen en Georg... aan hem zou ik een handtekening vragen en vragen of ie z'n shirt uit wil trekken.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat jij zei dat daar wat mis mee is. Haha, ik wil het best eens uitproberen. Als ik Bill zou zien zou ik op hem af stappen, aan zijn haren trekken om te voelen. Zijn make-up eraf vegen en aan zijn reet zitten. :3 Wat zouden jullie doen?


    Ik zou...
    Flauwvallen?:X
    En zo niet; dan zou ik hem aanranden en hem vervolgens in een kooi stoppen waar die nooit meer uitkomt.
    Die zet ik dan op mijn kamer :Y)


    Scream for mercy!

    Crush schreef:
    (...)

    Hij is 1.65 ofzo. (krul)


    Dan is hij langer dan ik gedacht had ö Maar ik ben nog steeds langer. (:


    we've only said goodbye with words

    Ik vind 'm er geen 8/10 uitzien hoor.
    Als ik hem zou zien, zou ik hoogstens effe kijken en dan verder lopen.


    None but ourselves can free our minds.

    mijn mening zeggen en dan op het einde er aan toevoegen 'ja, de waarheid kwetst' en dan begint hij te huilen en loopt hij naar zijn mamie (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Ik zou...
    Flauwvallen?:X
    En zo niet; dan zou ik hem aanranden en hem vervolgens in een kooi stoppen waar die nooit meer uitkomt.
    Die zet ik dan op mijn kamer :Y)

    HAHA -plat-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3