• HAHA. Ik en Ivy zitten op msn over Justin Bieber te praten en dat hij eruit ziet als een klein kind tussen de 8-10. En dan als we hem tegen zouden Ievs dan zou zeggen 'Ben je je moeder kwijt? laten we haar maar even gaan zoeken' En dan ze hem zou aaien :3 Ik zou hem eerder keihard uitlachen en de slappe lach krijgen, maar dat idee van haar staat me ook wel aan. Dus misschien zou ik wel zeggen; 'Oh hoi, klein kindje. Hoe oud ben je?' 'Vijftien' 'ECHT NIET! '

    Wat zouden jullie doen?
    :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Op zijn tenen gaan staan en dan zo; 'Oh sorry! Ik had je niet gezien.' (cat)


    everything, in time

    Omg! -.-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou hem een tut geven en een teddybeer en op zijn hoofd kloppen als ze bij kleine kindjes doen en dan naar de babysit brengen. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zijn broek omlaag trekken. :9~


    we've only said goodbye with words

    Hem knuffelen, en een handtekening vragen. Ohja, ik zou ook met hem op de foto gaan.


    I'd rather go naked than wear fur.

    En als dit allemaal over tokio hotel zou gaan, incl. al die reacties, zou dit een ruzie topic zijn.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    En als dit allemaal over tokio hotel zou gaan, incl. al die reacties, zou dit een ruzie topic zijn.

    Nou en :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Compass schreef:
    Omg! -.-'

    Als je, je irriteert aan dit topic, kun je ook gewoon géén reactie plaatsen hoor. Je moet niet overal een reactie plaatsen.


    .

    Beamsville schreef:
    Ehm, niks. Denk ik xd.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Nou en :3

    Ik zeg ook niet dat daar wat mis mee is? Het is gewoon typisch.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat daar wat mis mee is? Het is gewoon typisch.

    Ik zei niet dat jij zei dat daar wat mis mee is. Haha, ik wil het best eens uitproberen. Als ik Bill zou zien zou ik op hem af stappen, aan zijn haren trekken om te voelen. Zijn make-up eraf vegen en aan zijn reet zitten. :3 Wat zouden jullie doen?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat jij zei dat daar wat mis mee is. Haha, ik wil het best eens uitproberen. Als ik Bill zou zien zou ik op hem af stappen, aan zijn haren trekken om te voelen. Zijn make-up eraf vegen en aan zijn reet zitten. :3 Wat zouden jullie doen?


    In de slappe lach schieten denk ikx3 -ziet er volgens mij vet debiel uit om dat te zien;3,-


    .

    Hoe lang is JB eigenlijk wel? (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat jij zei dat daar wat mis mee is. Haha, ik wil het best eens uitproberen. Als ik Bill zou zien zou ik op hem af stappen, aan zijn haren trekken om te voelen. Zijn make-up eraf vegen en aan zijn reet zitten. :3 Wat zouden jullie doen?


    Naam hem toegaan en vragen voor wanneer de borstinplantaten ofzoiets geplant staan. (cat)
    En aan zijn haar trekken om te kijken of het geen pruik is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat jij zei dat daar wat mis mee is. Haha, ik wil het best eens uitproberen. Als ik Bill zou zien zou ik op hem af stappen, aan zijn haren trekken om te voelen. Zijn make-up eraf vegen en aan zijn reet zitten. :3 Wat zouden jullie doen?


    Zijn haar uit z'n kop trekken, en hem in elkaar slaan. (krul)


    Smiling but close to tears.