• Oké, nou blijk ik dus narcisme te hebben.
    Ik had al een vorm van autisme, faalangst, en reuma. En nou blijk ik ook nog eens narcistisch te zijn. o.o
    Damn it =\

    Wie heeft er nog meer zoveel ziektes/stoornissen ?


    Scream for mercy!

    Dat is kut ö

    Ik heb er geen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb niks. Maar wat is Narcisme?


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat is narcisme eigenlijk?
    En ik heb geen ziektes of stoornissen voor zover ik weet :'D

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:37 ]

    Ik heb niks. Dat is wel erg voor je! Wat is narcistisch eigenlijk?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wat is narcisme? voelt zich nu serieus dom.

    mijn enkelband is uitgerekt?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Wat is dat?
    En neen, ik denk het niet nee.

    Ethereal schreef:
    Ik heb niks. Maar wat is Narcisme?


    Narcisme is normaal gezien dat je jezelf de belangrijkste persoon van de wereld vind en dat alles om jou moet draaien (heb ik zo geleerd op school :X).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nooit van gehoord en nee, volgens mij heb ik niet iets ofzo?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
    Eigenlijk heeft ieder mens wel eens een licht narcistische inslag, maar als iemands gedrag er te sterk door bepaald wordt en er problemen met de omgeving ontstaan, kan er sprake zijn van een psychische aandoening, bijvoorbeeld een narcistische persoonlijkheidsstoornis.


    Duidelijk? @ Topicopenster, misschien kan je de uitleg erbij zetten zodat niet iedereen zit te vragen wat het is.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:43 ]

    Ik heb niets. behalve achtervolgingswaanzin, maar dat komt omdati k mezelf gek maak ;x


    We can only learn to love by loving.

    Oh, zoiets noem ik kapsoness (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Narsictisch is toch dat je geen gevoel hebt, je word niet verdrietig om erge dingen enzo. Dat was een keer bij dr phil.

    En ik heb er geen (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:43 ]


    You can run but not hide

    Ik heb een huidziekte; Exceem, ik heb het heel erg, lang leve de zalven!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Prevail schreef:
    Ik heb niets. behalve achtervolgingswaanzin, maar dat komt omdat ik mezelf gek maak ;x

    Ja zoiets, en bindingsangst, echt erg eigelijk --'
    En geen idee bij wat het juist hoort, maar ik kan er absoluut niet tegen als mensen die ik niet mag, of zonder toestemming ofzo mij aanraken. Ookal is het gewoon perongeluk ik kan het gewoon neit af. Owja als ik een klop aan de ene kant van m'n schouder krijg fzo, dan moet ik er ook 1 aan de andere schouder krijgen, wel op de jusite plaats en even hard anders word ik gek xD

    Conspiracy schreef:
    Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag dat wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), egoïsme, dominantie, ambitie en gebrek aan inlevingsvermogen. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
    Eigenlijk heeft ieder mens wel eens een licht narcistische inslag, maar als iemands gedrag er te sterk door bepaald wordt en er problemen met de omgeving ontstaan, kan er sprake zijn van een psychische aandoening, bijvoorbeeld een narcistische persoonlijkheidsstoornis.


    Duidelijk?


    Om het zo kort te zeggen wel, maar eigenlijk zit er nog wel meer aan vast. Er zijn veel kenmerken van, maar lang niet allemaal hoeven te kloppen. Het is inderdaad een soort arrogantie..
    Zo kan ik soms bijvoorbeeld heel erg pissig worden als iemand iets gemeens over mij zegt, of mij uitscheld, dan voelt het net of ze bijvoorbeeld misschien wel mijn vriendje beledigen. Als iemand aan hem komt word je boos, je houd van die persoon, zo heb ik dat ook met mezelf.
    Ik heb bijvoorbeeld ook wel eens gehuild toen ik in de spiegel keek, omdat ik gewoon bijna geen lucht meer kreeg zo graag dat ik haar vast wou houden. Maar ik kan mezelf niet knuffelen of kussen..

    Ik vind het echt walgelijk als ik het zo allemaal neerzet, maar tijdens mijn normale leven heb ik er eigenlijk helemaal niet zoveel last van.
    En of ik nou wil of niet, er is niks aan te doen =\


    Scream for mercy!