• Toen ik net dus op hyves een krabbel zag van een van mijn beste vriendinnen:

    hier een meisje, zo lief en togh ook zo breekbaar
    haar leven is nie meer zo leefbaar,
    meisje van 14,
    al teveel gezien voor haar leeftijd,
    teveel meegemaakt met mensen die je eigenlijk hoort te kunnen vertrouwen, die eigenlijk een voorbeeld voor je moeten zijn.
    maar door juist die mensen voelt ze zich klein,
    en net waarneer je denkt dat alles is afgelopen en je een rustig leven kan leiden een normale tierner kan zijn en kan gaan puberen, komt alles weer voorbij,

    je kan niet meer een normale tiener zijn, niet puberen, ze is allang al uitgepuberd, lang voor alle andere omdat zij het moest, ze moest het van het leven, ze kon niet anders, ze had al teveel gezien gehoord en gevoeld. haar hersens denken nual zowat als een volwassen, wat wij erg vinden denk zei misschien anders over,

    maar meisje o zo lief,
    weet dat er altijd mensen voor je klaar zullen staan, ik sta zoizo 24/7 voor je klaar maar ik weet dat er ook andere mensen zijn die er ook zo over denken.
    in slecht en goede tijden sta ik voor je klaar, jij bent echt heel speciaal, je staat altijd voor me klaar ookal heb jij het zelf ook heel kut. weet dat ik ook voor jou klaarsta.



    houvanjou(H)(H)


    En dat vond ik zo leif. Omdat zij zo'n beetje de enige is die bijna alles weet over mij. Wie heeft dat ook wel eens gehad?

    xx'


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dat is echt heel lief :'D

    Die tekst heb ik eerder gelezen.
    Maar het is wel lief ja! (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is echt superlief, ik kreeg er kippenvel van. ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Aahw(H) Ja die ene Bff waarover ik had verteld; met die Boe! net :P
    Jou vertel ik tegenwoordig ook alles hoor(A)


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ine (Twinkle hier op Q) heeft me eens een bericht gestuurd om te zeggen hoeveel ze me mist. Dat vond ik echt ontzettend lief van haar en soms lees ik het nog eens als ik haar ook weer eens heel hard mis. Het was niet zo'n traditioneel bericht, maar echt heel oprecht en precies hoe ik het had willen zeggen. Dus bij deze Ine, ik hou van je <3


    Happiness hit her like a train on a track

    Wat een lief meisje, jouw vriendin! Ze moet wel een heel bijzonder iemand zijn:$

    Echt super lief !!


    Love is the movement <3

    Das lief(flower)
    Ik heb weleens zoiets gehad.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Zo lief (:


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    Rolemodel schreef:
    Dat is echt superlief, ik kreeg er kippenvel van. ;o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Awh, wat lief!

    Dat is echt super lief!

    Stay schreef:
    Zo lief (:


    your eyes are like stars in the night.