• Hi allemaal!

    Ik ben dus na de Kerstvakantie gestopt met school wegens problemen in de klas en richting en al die shit! Ik kon het niet meer aan. En dus ook in het echt durf ik mijn mond niet open te trekken maar op msn wel omdat ik weet dat ik er nog levend uit kom. -.-' En dus 2 weken geleden zei ik tegen een meisje die in mijn klas zat, - we hadden ruzie - dus op een gegeven moment zei ik dat ik de hele klas zielig vond doen om wie ik ben. - ze accepteren me niet zoals ik ben - en ik zei dus er nog achter "behaleve K en A"
    Nu dat wijf is een roddelmachine dus dat vertelde ze dan in de klas dat ik dat zei.
    Nu gisteren begon ik op msn nog eens tegen K te praten. (K en A zijn jongens) En K zei dat de hele klas mij haat en ik zei dat alles wat ik niet hoor, dat ik mij dat niet aantrek. En nu vond dat wijf het o zo nodig om te vertellen dat ik hen zielig vond (vind ik geen erg), maar ik vind het wel erg dat ze niet vertelde dat ik K & A niet zielig vond! En dus nu gelooft K me niet dat ik zeg dat ik hem graag heb (gewoon als vriend). En dan zegt hij "Jij kan zeggen wat je wil maar ik geloof haar" Toen zei ik dat zij ook kan zeggen wat ze wil, komt er nog eens bij dat hij verliefd is op haar! Toen ben ik beginnen wenen en hij heeft mij geblokt. Toen ging ik op mijn andere msn dus ging ik offline daar. Toen zei hij tegen mij, "Heb jij mij nu ook geblokt op je andere msn?" Ik zei nee, ik ben daar gewoon offline gegaan. En ook dat gelooft hij niet en hij blokte mij ook daar! .__. Hallo hij kent de feiten niet eens! :s Waarom dan zo doen? Omdat hij haar al langer kent. Wat een reden. Ik ken dat wijf al 2 of 3 jaar en ze had me al eens gebruikt!
    Nu ben ik wéér een vriend verloren. Weer worden ze tegen mij opgezet en zo verlies ik al mijn vrieden terwijl ik een waarheid vertel en de andere die zij 'vertrouwen' zitten juist te liegen, dat kan ik zo niet hebben!
    Op de duur begin ik echt niet meer te weten of ik nog vrienden heb. Ik ben nu alleen nog maar zeker om mijn nichten, Lisa en nog een andere vriendin! En ik heb al zo weinig vrienden!
    Ik heb het er zo moeilijk mee dat hij mij niet wil en zal geloven want ik ken hem, hij zal niet terugkeren. Ofzoiets. Ook zei K op een gegeven moment, "ik dump u, slu"
    O.O (we waren geen koppel, gewoon vrienden) maar daarom moet je zo bot nog niet zijn! Ik ben de goeie, zij de slechte, maar dat ziet hij niet in!

    En dat wou ik kwijt dus dank u als je dit helemaal hebt gelezen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik snap er niet veel van maargoed. Volgens mij kun je niets anders doen dan hun negeren?
    En ga anders naar een andere school? Of maak ergens anders andere vrienden ofzo (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik snap er niet veel van maargoed. Volgens mij kun je niets anders doen dan hun negeren?
    En ga anders naar een andere school? Of maak ergens anders andere vrienden ofzo (:

    Ik mag niet naar een andere school en wil het ook niet! En ik ben al zo asociaal, ik ben slecht in vrienden maken!
    En hun negeren wil ik niet, een paar van die vrienden ken ik al jaren! Ik wil hen niet kwijt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Compass schreef:
    (...)
    Ik mag niet naar een andere school en wil het ook niet! En ik ben al zo asociaal, ik ben slecht in vrienden maken!
    En hun negeren wil ik niet, een paar van die vrienden ken ik al jaren! Ik wil hen niet kwijt!

    Ze gedragen zich nou niet echt bepaald als echte vrienden. Als ze je achter je rug om naaien, kun je ze echt beter laten vallen.
    En zo asociaal zal je wel niet zijn hoor. Er zijn vast mensen die je aardig vinden (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    (...)
    Ze gedragen zich nou niet echt bepaald als echte vrienden. Als ze je achter je rug om naaien, kun je ze echt beter laten vallen.
    En zo asociaal zal je wel niet zijn hoor. Er zijn vast mensen die je aardig vinden (:

    Ja maar die wijven zijn ook m'n vrienden niet, alleen K en A. Hen wil ik niet kwijt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heb je geen gesprekgeschiedenis? Als je dat naar hem stuurt op hyves ofzo?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    Heb je geen gesprekgeschiedenis? Als je dat naar hem stuurt op hyves ofzo?

    Nee die heb ik uitgesteld, maar op de andere account heb ik dat wel, maar ik kan die gesprekken toch niet openen dus ben er toch niets mee. =/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Da zijn gwn allemaal strekewijfe in die klas da denken da ze het zijn maar eigelijk zijn het gewoon sletten..
    En ik haat ze ook en ik begrijp da wel ma ja :X


    Stop wishing, Start doing..

    Tip: berichtgeschiedenis van jou en dat meisje waarin je dat zegt
    Printscreen + plakken in paint
    hupakee opsturen naar die hotmail met de pakkende titel:
    'Geef me nog één kans om te bewijzen dat ik het meen'


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Tip: berichtgeschiedenis van jou en dat meisje waarin je dat zegt
    Printscreen + plakken in paint
    hupakee opsturen naar die hotmail met de pakkende titel:
    'Geef me nog één kans om te bewijzen dat ik het meen'

    Maar ik heb dat gesprek niet meer ='( En dat is het kutte aan alles, ik heb geen bewijs. ='(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gesprek opslaan en negeren niet meer bellen helemaal niks. En als ie van zelf komt dan tjah gewoon de waarheid zeggen,


    Some angels have no wings.

    Hmm.. nouja.. dan weet ik het ook niet. In zulk soort gevallen moet je het denk ik maar laten rusten. Jongens doen domme dingen als ze verliefd zijn. En misschien, als ze doorzien wat voor een meid het is, dat ze dan weer op hun knietjes naar je toe komen. Tot dan toe.. moet je toch echt wachten denk ik.


    Life is hard and then we die

    Ik ben ook al veel vrienden verloren, omdat ik dacht ze te kunnen vertrouwen, en dan uiteindelijk vertellen ze alles door of zorgen ze ervoor dat alles jouw schuld is, maar ik heb me er gewoon overheen gezet, ...
    Soms kun je gewoon niet anders

    Doe gwn wat ik je heb gezegd op msn..
    Bij mij hilp het.. Als K jou niet gelooft, is hij je niet waard! laat hem.


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Heb je berichtgeschiedenis? Laat het gesprek tussen jou en dat meisje aan K lezen, dat je wel degelijk hebt gezegt dat jij A en K niet zielig vindt.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 19:04 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Inspiration schreef:
    Doe gwn wat ik je heb gezegd op msn..
    Bij mij hilp het.. Als K jou niet gelooft, is hij je niet waard! laat hem.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.