• Ja, hallo allemaal 8D. Ik kwam even om te zeggen dat mijn vriendin laatst een grafische school heeft bezogt en daar heen kan. Een soort VMBO-Grafische school [want ze zit nu in de tweede] en daar kan ze op, voor als ze naar de derde gaat. Onze mentrix kwam op het idee doordat ze een hele riedel met scholen opnoemde uit haar hoofd en Grafische School en andere scholen noemde ze. Nu vroeg ik me af; Is er een site waarop alle Nederlandse scholen staan of zo? Zoals 'Grafische School - Utrecht. Kookschool - Maastrischt' zo iets bijvoorbeeld? Bestaat dat? En zo ja, weet iemand zo'n lijstje met scholen en waar het is?

    Ja, ik ben ontzettend onduidelijk.


    Liefde is net zoals Japan. Het is groot.

    gewoon via google?

    Google, Yahoo?
    ik snap niet echt wat je bedoelt.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Google, Yahoo?
    ik snap niet echt wat je bedoelt.

    Nou kijk; Je hebt VMBO, Havo en weet ik veel wat nog meer. Maar je hebt ook scholen die een bepaalde soort richting geven, bijvoorbeeld Grafische Scholen die geven les over foto's, computers en filmpjes. En kookscholen, die geven les over zorg en koken. En nu vroeg ik me af of je een site had met al dat soort scholen met een bepaalde soorten onderwijs of zo.


    Liefde is net zoals Japan. Het is groot.

    Bishojo schreef:
    (...)
    Nou kijk; Je hebt VMBO, Havo en weet ik veel wat nog meer. Maar je hebt ook scholen die een bepaalde soort richting geven, bijvoorbeeld Grafische Scholen die geven les over foto's, computers en filmpjes. En kookscholen, die geven les over zorg en koken. En nu vroeg ik me af of je een site had met al dat soort scholen met een bepaalde soorten onderwijs of zo.

    Vast wel ergens op internet.


    your eyes are like stars in the night.

    Google?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Google?

    Bishojo schreef:
    (...)
    Nou kijk; Je hebt VMBO, Havo en weet ik veel wat nog meer. Maar je hebt ook scholen die een bepaalde soort richting geven, bijvoorbeeld Grafische Scholen die geven les over foto's, computers en filmpjes. En kookscholen, die geven les over zorg en koken. En nu vroeg ik me af of je een site had met al dat soort scholen met een bepaalde soorten onderwijs of zo.

    Dat zijn vooral MBO scholen. Toevallig weet ik wel dat het Grafisch Lyceum in Utrecht ook VMBO doet.


    -