• Ik vind Dit zo'n mooi lied. Maar nu vraag ik me iets af. Achter de titel staat het woord mix. Hebben EA en ASP dit nu samen echt gezongen of niet? Want het lijkt er wel heel erg op, omdat ze stukjes samen zingen.

    -Dat klonk vaag-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    het is een remix..


    Imperfection Is Beautiful

    Shikari schreef:
    het is een remix..


    "Let them eat cake!"

    Nee dat is een remix, maar dit nummer heeft ze wel samen met een andere band gezonden. Die Warzau - Dry, waar ze ook al eens figureerd in een clip, maar die zal ik maar niet op Quizlet zetten, want die is nogal uhm.. niet geschikt voor mensen onder de 18 (cat):Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    Nee dat is een remix, maar dit nummer heeft ze wel samen met een andere band gezonden. Die Warzau - Dry, waar ze ook al eens figureerd in een clip, maar die zal ik maar niet op Quizlet zetten, want die is nogal uhm.. niet geschikt voor mensen onder de 18 (cat):Y).

    Idd x'D


    Imperfection Is Beautiful

    MrsHangover schreef:
    Nee dat is een remix, maar dit nummer heeft ze wel samen met een andere band gezonden. Die Warzau - Dry, waar ze ook al eens figureerd in een clip, maar die zal ik maar niet op Quizlet zetten, want die is nogal uhm.. niet geschikt voor mensen onder de 18 (cat):Y).

    Pussy van Rammstein ook niet XD


    -