• Hey iedereen
    Lange tijd niet op Q geweest, omdat we zijn verhuisd en het wel even duurde voor het internet gelegd werd.
    De meesten kennen mij vast niet meer, maar dat is niet erg. Schone lei en al die dingen. (A)
    Maar, ik wil dus beginnen schrijven en ik heb nu jullie hulp nodig.

    Idee 1
    Tom en Bill zijn 18. Tokio Hotel loopt goed. Tom heeft een vaste relatie met Dorien. Wat hij niet weet, is dat ze al een tijdje een geheime relatie heeft met Bill.
    Dorien is een half jaar geleden bevallen van een dochtertje, en de vraag is nog maar wie nu de echte vader is.
    En dan mengt David zich in de hele kwestie. Al die tijd heeft Tom moeten verzwijgen dát hij een relatie had, om zijn playerimago in stand te houden, dus 'die kleine' mag officieel ook niet van Tom zijn. Daarom moet Bill doen alsof hij een relatie heeft met Dorien en mee voor het meisje zorgen.
    En dan is het nog maar de vraag hoe Tom reageert, hoe lang Bill en Dorien kunnen zwijgen en of ze er ooit achter zullen komen wie de echte vader is.

    Idee 2
    Tom heeft net zijn straf, door Perine en dat slaanschandaal, uitgezeten. Hij is 27 en Tokio Hotel is verleden tijd. Bill is boos op hem, Georg negeert hem. Alleen Gustav is nog een beetje aardig tegen hem.
    Alle fans hebben de acties opgegeven.
    Tom ondergaat een hele metamorfose en gooit zich in het gewone leven, op zoek naar een baan en een liefde.

    Idee 3
    Steeds meer fanmail wordt bij de jongens bezorgd, en op een dag besluiten ze zich er eens in te verdiepen.
    Dit is geen verhaal over hoe ze verliefd worden via een brief, maar over hoe ze zich eerst een breuk lachen en dan verbanden en complotten beginnen te zien in de letters en doodsbang worden.

    Idee 4
    Tom en Elvira zijn geboren vijanden, hoewel ze in heel veel op elkaar lijken.
    Als Tom met zijn band beroemd word en hij van school afmag, haalt Elvira dan ook opgelucht adem. Ze moet hem niet meer zien.
    Maar steeds vaker duikt hij op in het nieuws, op tv, in de krant én in haar dromen.
    Dat ze verliefd op hem is, zal ze nooit aan iemand toegeven, zelfs niet aan zichzelf. Maar dan krijgt ze brieven van Tom aan en wordt het toch steeds moeilijker.

    Oké, stem maar. :Y)

    1: 5
    2: 5
    3: 3
    4: 0

    [ bericht aangepast op 30 jan 2010 - 16:11 ]

    Moeilijk, pfuh. Ik denk dat ik dan toch voor 2 ga, die lijkt me stoer. =D

    1, laat me wat weten als je die doet ajb (:

    UNCOMMON schreef:
    1, laat me wat weten als je die doet ajb (:


    Als ik die doe, zal ik het je zeggen. :)

    2 (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik kan niet kiezen Ö
    1 of 2 (:


    T O K I O H O T E L < 3

    1


    I need you like a heart needs a beat

    DARKxMIRROR schreef:
    ik kan niet kiezen Ö
    1 of 2 (:


    Misschien kan ik ze wel beiden doen, alleen gaat het dan langer duren voor een nieuw deel omdat ik dan aan allebei moet schrijven. Naja, mag. ^^

    Vendetta schreef:
    (...)

    Als ik die doe, zal ik het je zeggen. :)

    Wil je het ook aan mij laten weten?=D


    I need you like a heart needs a beat

    Rewind schreef:
    (...)
    Wil je het ook aan mij laten weten?=D


    Natuurlijk ^^

    2.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    2.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    1 :)

    Idee1


    it's true; i love you.

    Ik denk 3. :X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.