• Ik werd vanochtend wakker en toen ging ik rechtop zitten en ik zag iets naast m'n bed liggen, maar ik had m'n bril niet op, dus dacht ik 'oh whatever, vast een sok.' En toen ging ik even m'n kat aaien die op het bed lag, maar toen ik beter keek zag ik dat de 'sok' een onthoofde rat was, z'n kop lag ernaast in een hoopje bloed ofzo en omg eeew ;_______;

    tl;dr Er lag een onthoofde rat naast m'n bed.

    Iemand nog zoiets 'fijns' meegemaakt? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Fencible schreef:
    Leuke kat heb jij :')
    en nee, gelukkig niet :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Nog niet gebeurd en dat wil ik zo houden o.o


    Don't be a drag, just be a queen.

    Het ergste is nog dat hij die rat mee de boom heeft moeten nemen - hij komt via de boom op het balkon en dan gaat ie door het kattenluikje. Daarna was hij waarschijnlijk moe en dacht ie; 'oh no big deal, ik leg hem even hier neer en ga dan op bed liggen slapen' ;~;


    There are several things that I have been doing wrong.

    EW :/ dat is vies.
    Maar ik werd vanmorgen om 9 uur wakker -wat veel te vroeg voor mij is- en ik moest opstaan omdat ik bijles kreeg om 10 uur. Belde die waarvan ik bijles krijg rond 20 voor 10 aan om te zeggen dat hij niet kon omdat hij naar een begrafenis moest >< damn, zat ik daar lekker vroeg ;_;

    Fragile schreef:
    Gatverdamme. Zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt ;o

    Mijn kat had ooit een parkiet uit het vogelkot van de buurman geplukt en dat mee naar binnen genomen en op de zetel opgegeten. Lekker hoor. Het Er lagen de poten en de snavel en dat was al wat er van over was.


    All was well.

    Omg, hoe krijg je dat voor elkaar. Iel, hoe komt dat op je bed? Bedoel ik 0.o


    You can run but not hide

    Een broodje dooie muis in de bakkerij? (Daar werk ik!)


    "Let them eat cake!"

    Ieuw. Ik zou echt keihard gillen!

    & Nee, gelukkig niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eeeew O_O

    Nee, ik niet, ik heb een heel lief, schattig, lui hondje die hooguit naar vliegen hapt =33


    ars moriendi

    Eye schreef:
    Omg, hoe krijg je dat voor elkaar. Iel, hoe komt dat op je bed? Bedoel ik 0.o


    Het lag naast m'n bed, en gelukkig niet precies naast m'n bed, maar er iets verder van af, maar toch.
    Scared for life ;~;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Cassidy schreef:
    Ieuw. Ik zou echt keihard gillen!

    & Nee, gelukkig niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hahahahha x'D
    Sorry, nee, nog nooit naast een onthoofde rat wakker geworden x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Ieeell ;o ik weet 't nie meer, misschien is da maar goed ook ;p


    Life begins at the end of your comfort zone