• Er ligt terug sneeuw, en dat is niet leuk. Ik vind sneeuw prachtig, leuk enzovoort, maar ik haat sneeuw in België, in Vlaanderen dan toch. In Oostenrijk en andere skigebieden hou ik ervan, maar hier verpest het gewoon alles. Je kunt bijna niets meer doen; het verkeer gaat tien keer zo traag, bij bijna elke stap die je zet, glijd je uit, je slipt met voertuigen,...
    Op het begin was het leuk (in de kerstvakantie), maar na een tijd word je het serieus beu om met je fiets tegen 10 km/u de sneeuw te trotseren in de hoop zonder breuken in school aan te komen. (cat)

    Ghehe, dat moest er even uit. =3
    Ligt er bij jullie ook sneeuw? Zo ja, vind je het leuk of niet?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2010 - 13:47 ]


    Only losers can act the way you do

    Tranquillity schreef:
    Ja, hier ligt ook sneeuw en ik haat het. Het is mooi dat wel, maar het verpest alles dat ik wil doen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het mag nu wel weg ja.
    Ik hou vanavond mijn feest en als dit er voor zorgt dat er minder mensen komen is dat echt klote.


    your eyes are like stars in the night.

    godverkutkaksneeuw ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Willom schreef:
    Ik vind die sneeuw echt humor hebben, iedereen is het spuugzat en het blijft maar terugkomen. :'DDD
    Slechte humor. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Ja, hier ligt sneeuw. En ik haat het o_O
    Het is koud en nu moet ik maandag zeker alleen fietsen omdat dat andere kind niet gaat fietsen als het glad is en ze haar pols heeft gekneusd --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik werd wakker, opende mijn gordijn, zag een wit landschap en trok een omg-gezicht!
    ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik haat het als het begint te smelten en het dan ijs is :l


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    Ik haaaat sneeuw.
    Overal opassen, niet normaal naar school kunnen fietsen, bevroren handen, mensen die je bekogelen en dat leuk vinden.. Nee, geef mij maar zon. :'D


    Save me with your love tonight.

    Omg bij ons is het zo glad op de weg, echt overal ijs en sneeuw, ik moest vrijdag wel lachen, echt iedereen van school fietste achter elkaar en toen vielen ze bij dezelfde bocht achter elkaar. Waha :'D


    You can run but not hide

    Er ligt hier ook weer sneeuw. En ik vind het echt irritant worden. Elke keer als het net allemaal weg is, komt er weer nieuwe.
    En mijn trein heeft er constant vertraging door, dus ik ben veel later thuis. En donderdag moet ik weer naar school fietsen, dus dan wordt het helemaal een ramp.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja en ik heb er een schijthekel aan! Even is leuk, maar nu ben ik het echt zat >,<

    het heeft hier de freakin' hele ochtend gesneeuwt, in die kut sneeuw naar het werk om kwart over 7¬¬
    gelukkig ging de zon schijnen rond 2 uur en ging het weer dooien, weg sneeuw:D


    Never forget the things that make you smile

    Hier ligt sneeuw. En ergens vind ik dat leuk, alleen bij ons in het straat was het 1 grote spiegel en dat vond ik niet leuk. Maar het mag wel zomer worden vind ik.

    Als de bussen nou niet zouden rijden overmorgen, dan houd ik van de sneeuw. Geen school dan :'D.
    Anders heb ik er nog meer een hekel aan. Het is glad, te wit, koud en stom.
    Ik wil zomeeeeer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind sneeuw mooi, voor zolang het wit en droog blijft. Verder haat ik het.


    it's so empty living behind these castle walls