xFuture schreef:
Hmm, ik vind hem gewoon onbeschoft eingelijk :')
Nja, maar ik vind dat 'ie dat ook mag zijn. Want sinds Uri zo dom deed tegen Vincent<3 heb ik een hekel aan hem, dus ik vind dat iedereen onbeschoft mag doen tegen Uri >
Maggot schreef:
(...) Nja, maar ik vind dat 'ie dat ook mag zijn. Want sinds Uri zo dom deed tegen Vincent<3 heb ik een hekel aan hem, dus ik vind dat iedereen onbeschoft mag doen tegen Uri >
Idd, Maaarja Uri is gewoon een zeikerd
I'll decide when to die,until then let me life my way
Maggot schreef:
(...) Uhu. Ik vond het echt eeewgh dat dat meisje had gewonnen. Ik kan ook bubbels uit mijn ogen laten komen als ik onderwater ben, dat kan iedereen >_<
Hmm, wat me wel opvalt is dat elke keer als iemand UG wint je daarna nooit meer van die persoon hoort.
@ xFuture
Idd ;o Van Ramana heb ik trouwens wel nog iets gehoord herinner ik me net..
@ Predictable
Ik vond die act ook niet echt geweldig. Je kan aan zo'n kindje's gezicht toch gewoon zien wie de moeder is? En op hoe dat kindje reageert. Ik wil wel weten hoe 'ie dat met die luchtbellen doet. Ik wil dat ooook
Maggot schreef: @ xFuture
Idd ;o Van Ramana heb ik trouwens wel nog iets gehoord herinner ik me net..
@ Predictable
Ik vond die act ook niet echt geweldig. Je kan aan zo'n kindje's gezicht toch gewoon zien wie de moeder is? En op hoe dat kindje reageert. Ik wil wel weten hoe 'ie dat met die luchtbellen doet. Ik wil dat ooook
Idd, en je kan het toch aan een moeder haar gezicht zien. Je reageerd altijd anders als hij jouw kind op pakt of die van een ander. En idd ik wil dat van die bellen ook weten