Op hyves zie je wel eens van : uglyuglyugly. bij een foto staan. Oke ik doe het zelf ook wel eens maar na een dag haal ik hem er weer af omdat hij dan ook echt lelijk is. Sommige houden hem gewoon maar willen gewoon zulke reacties van : o je bent niet ugly maar juist mooi! blabla. Ik irriteer me daar echt aan. o.o Als je hem lelijk vind waarom zet je hem dan op internet?
Ben ik het volkomen mee eens. Ik heb ook altijd de enorme neiging om dan te zeggen: 'Indeed ugly. Ik zou echt nooit meer foto's maken als ik jou was' ed. Maar dat komt een beetje respectloos over, dus laat ik het achterwege.
Ik vind dat je gelijk hebt, maar volgens mij willen ze gwn complimentjes hebben. ze weten dat niemand echt gaat zeggen dat die foto lelijk is en dus zetten ze dat erbij
There has to be good, so that evil can kick its ass
Zaitsev schreef: Ben ik het volkomen mee eens. Ik heb ook altijd de enorme neiging om dan te zeggen: 'Indeed ugly. Ik zou echt nooit meer foto's maken als ik jou was' ed. Maar dat komt een beetje respectloos over, dus laat ik het achterwege.
Haha ja ik ook en idd dat vind ik ook een beetje lullig daarom reageer ik dan gewoon NIET.
Zaitsev schreef: Ben ik het volkomen mee eens. Ik heb ook altijd de enorme neiging om dan te zeggen: 'Indeed ugly. Ik zou echt nooit meer foto's maken als ik jou was' ed. Maar dat komt een beetje respectloos over, dus laat ik het achterwege.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
iemand zette hier op quizlet ook bij een foto van mij ugly :'( ik weet dat ik lelijk ben maar dan hoeft ze het toch niet er in te wrijven :'( ik heb die foto ook meteen verwijderd
LoveAndDeath schreef:
iemand zette hier op quizlet ook bij een foto van mij ugly :'( ik weet dat ik lelijk ben maar dan hoeft ze het toch niet er in te wrijven :'( ik heb die foto ook meteen verwijderd
omg echt? Iemand heeft dat ook een x tegen mij gezegd ik zo : hey! ik zet tenminste foto's van mezelf in mijn fb want ik ben blij met mijn uiterlijk. Jij hebt geen foto's van jezelf erin, is dat met een reden?
toen was ze stil.