• Op hyves zie je wel eens van : uglyuglyugly. bij een foto staan. Oke ik doe het zelf ook wel eens maar na een dag haal ik hem er weer af omdat hij dan ook echt lelijk is. Sommige houden hem gewoon maar willen gewoon zulke reacties van : o je bent niet ugly maar juist mooi! blabla. Ik irriteer me daar echt aan. o.o Als je hem lelijk vind waarom zet je hem dan op internet?


    when words fail, music speaks.

    Je denkt precies hetzelfde als ik.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ben ik het volkomen mee eens. Ik heb ook altijd de enorme neiging om dan te zeggen: 'Indeed ugly. Ik zou echt nooit meer foto's maken als ik jou was' ed. Maar dat komt een beetje respectloos over, dus laat ik het achterwege.


    No growth of the heart is ever a waste

    Precies :Y)
    Ik kan er ook niet tegen. 9 van de 10 mensen die dat doen, zitten gewoon op complimentjes te vissen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja, dat snap ik dus ook niet.
    En, het heeft geen nut, want als jij hem zelf al niet mooi vind, dan vinden andere hem denk ik zoiezo niet mooi? o.o


    Smiling but close to tears.

    Ik vind dat je gelijk hebt, maar volgens mij willen ze gwn complimentjes hebben. ze weten dat niemand echt gaat zeggen dat die foto lelijk is en dus zetten ze dat erbij


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Zaitsev schreef:
    Ben ik het volkomen mee eens. Ik heb ook altijd de enorme neiging om dan te zeggen: 'Indeed ugly. Ik zou echt nooit meer foto's maken als ik jou was' ed. Maar dat komt een beetje respectloos over, dus laat ik het achterwege.
    Haha ja ik ook en idd dat vind ik ook een beetje lullig daarom reageer ik dan gewoon NIET.


    when words fail, music speaks.

    Zaitsev schreef:
    Ben ik het volkomen mee eens. Ik heb ook altijd de enorme neiging om dan te zeggen: 'Indeed ugly. Ik zou echt nooit meer foto's maken als ik jou was' ed. Maar dat komt een beetje respectloos over, dus laat ik het achterwege.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bravery schreef:
    Precies :Y)
    Ik kan er ook niet tegen. 9 van de 10 mensen die dat doen, zitten gewoon op complimentjes te vissen.


    All was well.

    Eloquent schreef:
    Je denkt precies hetzelfde als ik.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Als ik dat onder een foto zie staan reageer ik gewoon in iets als: 'Volkomen mee eens, uglyuglyugly!'
    of zo, odmat ik het pretty kansloos vind :')

    Ja dat vind ik ook.
    Dan reageer ik soms; Ja idd, je bent ugly.
    ._.


    - hoi ;D

    iemand zette hier op quizlet ook bij een foto van mij ugly :'( ik weet dat ik lelijk ben maar dan hoeft ze het toch niet er in te wrijven :'( ik heb die foto ook meteen verwijderd :(

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 17:47 ]

    Zaitsev schreef:
    Ben ik het volkomen mee eens. Ik heb ook altijd de enorme neiging om dan te zeggen: 'Indeed ugly. Ik zou echt nooit meer foto's maken als ik jou was' ed. Maar dat komt een beetje respectloos over, dus laat ik het achterwege.

    Bravery schreef:
    Precies :Y)
    Ik kan er ook niet tegen. 9 van de 10 mensen die dat doen, zitten gewoon op complimentjes te vissen.


    hoi, jij bent leuk.

    LoveAndDeath schreef:
    iemand zette hier op quizlet ook bij een foto van mij ugly :'( ik weet dat ik lelijk ben maar dan hoeft ze het toch niet er in te wrijven :'( ik heb die foto ook meteen verwijderd :(
    omg echt? Iemand heeft dat ook een x tegen mij gezegd ik zo : hey! ik zet tenminste foto's van mezelf in mijn fb want ik ben blij met mijn uiterlijk. Jij hebt geen foto's van jezelf erin, is dat met een reden?
    toen was ze stil.


    when words fail, music speaks.