• .. dat het van Stoupakisdude af komt(cat). Ik ken hem serieus nu al meer dan een jaar en hij schrijft nog altijd Kristen. Ik weet dat hij dyslectisch is, maar als een woord zeg maar een gewoonte word, dan schrijf je dat toch niet meer fout als je dyslectie hebt? Ik heb daar verder geen verstand van. Weet iemand hoe dat zit?

    Edit:
    Omdat die vraag te verwachten is. Wat zat erin?
    Een t-shirt met 'Aprella shot me'
    Een dog-tag -zo'n kettinkje- van de komende tour van 'Aprella's destructive doll army' -is nu officieel member, haha loser (nerd)(krul)-
    Gesigneerde foto van Aprella, briefje van David en weer iets van 20 stickers ofzo van David en Aprella :Y)(nerd)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 15:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Zij kunnen daar geloof ik niks aan doen? Ze zien het niet eens dat ze t fout doen.

    Ik heb geen idee eigenlijk o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb geen idee, maar vind het wel grappig x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Zelfs als je een woord goed kent, kan je het alsnog fout schrijven als je dyslexie hebt (mijn broertje heeft dat namelijk)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Toen ik de titel van dit topic las dacht ik eigenlijk dat je Emilie Autumn boek was aangekomen ;$ Dus heb ik het ook fout xd


    Hope goes lost but never dies.

    Wel lief :3
    Ik heb er verder geen verstand van


    your eyes are like stars in the night.

    Casanova schreef:
    Toen ik de titel van dit topic las dacht ik eigenlijk dat je Emilie Autumn boek was aangekomen ;$ Dus heb ik het ook fout xd
    Ja nou hoopte ik ook verdorie. Maar stiekem heb ik dit pakketje nog veel liever, hahaah. Mijn boek zal morgen ofzo wel komen. Of maandag :Y)

    @Uncommon I kneuw, maar ik dacht, omdat hij mijn naam al zo vaak gezien, gehoord, geschreven, gelezen heeft. Dacht ik dat dat misschien wel foutloos kan -ik heb geen idee hoe dat allemaal zit-

    @Ils, o okay, zie je dat vroeg ik me gewoon af (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahahaha, APRELLA SHOT ME. (nerd)

    Maar wat stoer, en stiekem vind ik het heel erg vet dat hij heel de tijd 'Kristen' schrijft, hahaha. :')

    Casanova schreef:
    Toen ik de titel van dit topic las dacht ik eigenlijk dat je Emilie Autumn boek was aangekomen ;$ Dus heb ik het ook fout xd


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    UNCOMMON schreef:
    Zij kunnen daar geloof ik niks aan doen? Ze zien het niet eens dat ze t fout doen.


    None but ourselves can free our minds.

    3 vriendinnen van mij hebben dyslexie


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy