• Ik ben vanmorgen kei hard op mijn bek gegaan. Ik fietste langzaam omdat het glad was en ik ging met minder dan 2 kilometer per uur de bocht om en ik viel met mijn fiets, plat op mijn rug en mijn hoofd en mijn kont. Naja pijnlijk dus. Probeer ik weer op te staan ga ik weer onderuit, stond ik eindelijk moest ik me fiets ook optillen en die viel ook nog heel vaak >< Zo kut en het deed zo'n pijn.
    Nog meer mensen die zijn gevallen vandaag?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben nog steeds niet gevallen : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet vandaag, wel toen het had gesneeuwd een paar weken terug. Ik viel op mijn bovenbeen in de buurt van m'n kont. Dat is nu een grote groene plek. 8]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Auwie! Er is mij vanochtend drie keer naar mijn hoofd gesmeten, dat het glas was, dat ik op moest passen, niet te snel moest willen, en dat ik om moest rijden.
    :Y)

    Ik had dat gisteren en nou zit er een gat in mijn broek >.<
    Was misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld, want ik ging uit pure verontwaardiging dat ik viel gewoon doorfietsen. Toen ging het dubbel zo hard x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben lekker nog nooit gevallen ;D


    Hope goes lost but never dies.