• Ik ben vanmorgen kei hard op mijn bek gegaan. Ik fietste langzaam omdat het glad was en ik ging met minder dan 2 kilometer per uur de bocht om en ik viel met mijn fiets, plat op mijn rug en mijn hoofd en mijn kont. Naja pijnlijk dus. Probeer ik weer op te staan ga ik weer onderuit, stond ik eindelijk moest ik me fiets ook optillen en die viel ook nog heel vaak >< Zo kut en het deed zo'n pijn.
    Nog meer mensen die zijn gevallen vandaag?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, wel geslipt ^^


    You can run but not hide

    Ikke, 2x!

    En twee keer op mijn linkerbeen. Nu heb ik een rode vlek op mijn heup, en mijn heup is dikker PLUS een blauwe plek iets lager op mijn bovenbeen. >>


    everything, in time

    Oei, pijnlijk . O.o
    Gaat het weer? ö
    Door de gladheid lag ik gister bijna onder een tram en had ik mijn broek gescheurd terwijl ik viel en de hele school zag het gebeuren . --'

    Ik niet (:


    I need you like a heart needs a beat

    Nee, wel geslipt. Wij stapten bij school nét opd af, anders had ik ook echt op mijn bek gelegen.
    Veel beterschap ;3

    Ik heb best wel veel mensen zien vallen vandaag. Ik hoop dat je er nu niet meer al te veel last van hebt. Mensen om me heen en bij mij op school gaan dan altijd lachen. Maar ik vind dat zielig en ik help die mensen dan overeind. Ik bedoel, dan kun je echt ontzettend hard gevallen zijn en lachen mensen je gewoon uit, dat vind ik echt achterlijk en gemeen.


    Wie du mir, so ich dir.

    nee, ik mocht met de auto :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Rewind schreef:
    Ik niet (:

    Coloured schreef:
    Oei, pijnlijk . O.o
    Gaat het weer? ö
    Door de gladheid lag ik gister bijna onder een tram en had ik mijn broek gescheurd terwijl ik viel en de hele school zag het gebeuren . --'

    Het gaat wel weer aan het begin had ik er acht wel last van.
    Jeetje, dat is ook niet goed! Ze zouden ons ijsvrij moeten geven!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hier, in Amersfoort, is alles zo'n beetje gedooid. :'D


    Save me with your love tonight.

    MrsHangover schreef:
    Ik heb best wel veel mensen zien vallen vandaag. Ik hoop dat je er nu niet meer al te veel last van hebt. Mensen om me heen en bij mij op school gaan dan altijd lachen. Maar ik vind dat zielig en ik help die mensen dan overeind. Ik bedoel, dan kun je echt ontzettend hard gevallen zijn en lachen mensen je gewoon uit, dat vind ik echt achterlijk en gemeen.

    Nee, het is wel weer zo goed als over. Soms voel ik het nog een beetje, en het is inderdaad lullig als mensen gaan lachen en je laten liggen. Dn ze hier vaak ook, een tijje terug was ik ook gevallen het was ook glad. Mijn knie lag open en mijn duurste broek was helemaal kapot en mijn been had ik verdraait, iedereen lachen en doorfietsen. Maar twee meisjes hadden wel geholpen. Die mensen zijn eigenlijk te goed voor deze wereld.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Auwtch, hier was het niet glad.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gisteren. Ik had niet door dat het glad was, dus ik ga de bocht om naar achteren te gaan. Om mijn fiets in de schuur te zetten. Ik met volle vaart onder het poortje door en boem. Daar lag ik x'D Ik schoot spontaan in de lach, maar kwam met moeite overeind. Nu is alles eindelijk een beetje ontdooid. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Heel de speelplaats en de oprit van onze school waren bevroren. Stonden daar vanvoor 2 seuten te lachen met de mensen die de speelplaats omkwamen geschoven. En grinniken enzo... Jah, daar ergerde ik mij aan, hoewel ik zelf niet gevallen ben.
    Maar ik vond het op zich niet zo'n probleem (:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 19:59 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben nog geen een keer gevallen!!! :D


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.