• Reddingswerkers op Haïti moeten met lede ogen aanzien hoe bendes kinderhandelaren en pedofielen weeskinderen van de straten van de Haïtiaanse hoofdstad Port-au-Prince plukken. Van vijftien kinderen is al bekend dat ze werden meegenomen door mannen van wie later bleek dat ze geen familie van de kinderen waren zoals ze hadden voorgespiegeld.

    Hulpverleners van de Verenigde Naties erkennen het schandaal van pedofielen die azen op jonge weeskinderen. Kent Page van Unicef: "Naast de gezondheidszorg en de ondervoeding worden we nu ook geconfronteerd met gewetenloze mannen die getraumatiseerde en rondzwervende kinderen verkopen voor adoptie, prostitutie of als huisslaafjes".



    bron: msn.nl

    Dit artikel maakt me sprakeloos.
    Eerst wat die kinderen al meemaken, aardbevingen, zoekend naar familie die omgekomen blijken te zijn. Vervolgens worden ze ook nog verkracht. *scheld*


    your eyes are like stars in the night.

    Welke zieke geest doet nou zoiets? Die kindjes hebben al genoeg meegemaakt. Dat is zo erg.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 19:49 ]


    Listen to what we're not saying..

    PaperHearts schreef:
    Welke zieke geest doet nou zoiets? Die kindjes hebben al genoeg meegemaakt. Dat is zo erg.

    jezus


    I'd rather go naked than wear fur.

    Niet normaal :l


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    Wat
    fucking
    kansloos.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Cacharel schreef:
    Wat een...


    All was well.

    ooomg. ik snap niet hoe mensen zoiets kunnen doen ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Wat erg . zo iets doe je toch niet, die kinderen maken eerst die aardbeving mee en dan ook nog dat.


    it's true; i love you.

    er lopen meer gekken rond dan dat er vast zitten blijkt dan maar weer


    Why don't you break my heart

    Ziek.
    Meer woorden heb ik er niet voor over.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zit er dan niks menselijks in hun?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb hier gewoon geen woorden voor.


    Life is hard and then we die

    Onvoorstelbaar. Die kinderen kunnen nooit meer een normaal leven leiden. Van de een op de andere dag..


    ars moriendi

    Pantoufle schreef:
    Zit er dan niks menselijks in hun?

    vraag ik me ook af ;O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Tegen de muur met die gasten.


    No growth of the heart is ever a waste