• Ik word er gek van. Ik weet dat dit m'n derde topic is over die vieze leraar bij mij op school. Hij hield de deur open waar ik langs moest want anders kom ik er niet in, dus ik bleef de hele wachten, maar toen ging de 2e bel. Toen moest ik wel naar het lokaal. Dus ik moest die kant op. En toen stond hij weer te fluiten toen ik snel langs hem heen liep. En toen ik de trappen op was, keek ik achter me en weg was hij. Hij komt overal waar ik kom en loopt de hele tijd te fluiten, en toen hoorde ik dat ik les van hem ga krijgen. Ik viel echt bijna van mijn stoel. Dit wil ik dus echt niet :(

    Wat een creep, kun je 't niet gaan melden?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Aangeven bij je mentor. Je voelt je er niet prettig bij, dat is je goed recht.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Vraag gewoon: waarom doet u dat?


    No growth of the heart is ever a waste

    Miauw schreef:
    Aangeven bij je mentor. Je voelt je er niet prettig bij, dat is je goed recht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Miauw schreef:
    Aangeven bij je mentor. Je voelt je er niet prettig bij, dat is je goed recht.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Miauw schreef:
    Aangeven bij je mentor. Je voelt je er niet prettig bij, dat is je goed recht.


    Heb ik al verteld maar mijn mentor lachte me kats uit, zie mijn andere topic

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 21:47 ]

    Zaitsev schreef:
    Vraag gewoon: waarom doet u dat?


    Omg ik durf hem niet eens aan te kijken. 0.o

    XfuckersX schreef:
    (...)

    Heb ik al verteld maar mijn mentor lachte me kats uit, zie mijn andere topic

    Dan is je mentor een eikel die je niet serieus neemt. Is er een vertrouwenspersoon of decaan bij jullie op school? Zo jah, ga daarmee praten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Dan is je mentor een eikel die je niet serieus neemt. Is er een vertrouwenspersoon of decaan bij jullie op school? Zo jah, ga daarmee praten.


    Ik heb hem een keer een ander probleem verteld en hij is niet te vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 12:28 ]

    Confronteer hem daarmee waar iedereen bij is, bijvoorbeeld als de bel is gegaan en de leerlingen ook uit hun lokalen komen. 'Meneer, waarom fluit u telkens als ik langs kom?'
    etc. Ik snap dat het moeilijk is. Ik heb het ook ooit gehad en ik heb hem letterlijk van me afgeduwt omdat hij zijn arm om me heen sloeg.


    your eyes are like stars in the night.

    Miauw schreef:
    Aangeven bij je mentor. Je voelt je er niet prettig bij, dat is je goed recht.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dit is echt niet normaal. Je moet dit aangeven bij je mentor, je ouders, vrienden. In elk geval iemand die jij vertrouwd. Zorg dat je ook nooit alleen met die leraar bent, dat is echt helemaal niet goed.

    Of stap gewoon samen met een goede vriend of vriendin op hem af en vraagt netjes: "meneer, waarom fluit u steeds naar mij, ik vind dat namelijk niet prettig"

    Veel sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.