• Op school joh, dan heb ik zovaak lachkicken - ik heb dat even tot mijn woord gemaakt, andere woorden; slappe lach -
    Wie nog meer?

    _O_

    ik, als ik naast Samira ziet. Alleen al als we elkaar aankijken schieten we in de lach. x3 En dan krijg ik polio in mijn hand, waardoor ik niet normaal kan schrijven. En dan moeten we nóg meer lachen. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik en zeker als ik naast Jill zit :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Niet vaak. Het is pas echt balen als je zoiets onder een toets krijgt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik opvang van Salem heb of samen met Jolijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik gebruik dat woord ook al een tijdje -lachkick- wha:"D ik heb dat ook vaak als ik bij vriendinnen ben en ze iets aan (grappigs) aan het vertellen zijn(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TIJDENS BIO. Omdat we nu voortplanting hebben voor de 2de keer, en dan komt het pretkoffertje met alle voorbehoedsmiddelen en vorig jaar toen viel er iemand flauw met zijn hoofd in de prullenbak dus zien mijn bf en ik dat steeds voor ons bij het zien van dat koffertje. :')
    En ook gewoon tijdens bijna alle uren wel omdat wij altijd iets grappigs zien of doen.


    when words fail, music speaks.

    Vaker wel dan niet :'D
    Ik kom net van school af, van een big secret project (Zo secret dat zelfs ík het aan werkelijk niemand vertel, kun je je voorstellen), en tijdens een bespreking, iedereen serieus bezig, had ik met een vriendin hélemaal de slappe lach om de stomste dingen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nooit meer. Ik heb een kutklas.

    In de pauzes wel altijd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Echt elke dag, dus ja. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oh ikke ikee!
    Dan ga ik bijna huilen en daarna voel ik me zwaar down >.>

    Dat heb ik echt zo vaak, en niet alleen op school :'D

    ik heb dat zo vaak om de domste dingen dan hoor je van die mensen die zeggen jij lacht ook overal om domkind.dan denk ik heb tenminste lol en dan ben ik maar een domkind haha misschien ben ik dat wel echt.... haha heb ik geen hersenen maar spagetti in mijn hoofd(spagetti klnkt leuker dan zaagsel haha)


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Haha, heb ik ook vaak :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik, elke les wel. En dat overdrijf ik niet ;x


    your eyes are like stars in the night.