• In een interview zeiden Bill&Tom dit:

    Wat zijn de punten van kritiek die jullie op elkaar hebben?
    Bill: Tom is een egoist.
    Tom: En Bill denkt dat hij de langste (penis) heeft, maar dat is eigenlijk ook zo.
    xDxD:Y)

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 16:26 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Drooooooog ;D!

    Omg :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, welk interview? I LOVE TOM.


    it's so empty living behind these castle walls

    http://www.themanr1.tk/ en dan een beetje naar onder scrollen todat je het plaatje ziet met Bill erop en Humanoid City Tour (: (rood)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 20:27 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    HAHAHA!
    amai
    das typisch iets voor jongens


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    haha typisch. ;D


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    lol xD


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    In een ander interview zei Tom dat hij de grootste had, en wou Bill het weer goed praten door te zeggen dat hij 10 minuten jonger is en die van hem nog moet groeien :X en toen schoot ik in de lach :'D
    Maar er moet dan een best wel groot verschil tussen zitten right? Als ze het zo in 1 oogopslag kunnen zien. Anders dan hebben ze, ze waarschijnlijk gemeten of zo x'D


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    In een ander interview zei Tom dat hij de grootste had, en wou Bill het weer goed praten door te zeggen dat hij 10 minuten jonger is en die van hem nog moet groeien :X en toen schoot ik in de lach :'D
    Maar er moet dan een best wel groot verschil tussen zitten right? Als ze het zo in 1 oogopslag kunnen zien. Anders dan hebben ze, ze waarschijnlijk gemeten of zo x'D

    HAHHAHA xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Beelzebub schreef:
    In een ander interview zei Tom dat hij de grootste had, en wou Bill het weer goed praten door te zeggen dat hij 10 minuten jonger is en die van hem nog moet groeien :X en toen schoot ik in de lach :'D
    Maar er moet dan een best wel groot verschil tussen zitten right? Als ze het zo in 1 oogopslag kunnen zien. Anders dan hebben ze, ze waarschijnlijk gemeten of zo x'D



    Ik dacht dat het was; Bill heeft de langste maar omdat Tom 10 minuten ouder is werkt die van hem 10minuten sneller dan die van Bill ..

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 21:26 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Ik dacht dat het was; Bill heeft de langste maar omdat Tom 10 minuten ouder is werkt die van hem 10minuten sneller dan die van Bill ..

    -gaat helemaal plat hier-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Beelzebub schreef:
    In een ander interview zei Tom dat hij de grootste had, en wou Bill het weer goed praten door te zeggen dat hij 10 minuten jonger is en die van hem nog moet groeien :X en toen schoot ik in de lach :'D
    Maar er moet dan een best wel groot verschil tussen zitten right? Als ze het zo in 1 oogopslag kunnen zien. Anders dan hebben ze, ze waarschijnlijk gemeten of zo x'D


    ja, miss hebben ze het idd gemeten.....
    maar verder hoef ik er niks van te weten whahaha!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Detain schreef:
    (...)
    -gaat helemaal plat hier-



    Dat zeiden ze toch bij Viva, of anders is mijn Duits toch slechter dan ik dacht ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Dat zeiden ze toch bij Viva, of anders is mijn Duits toch slechter dan ik dacht ..

    Geeeeen idee ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Closure schreef:
    (...)


    Dat zeiden ze toch bij Viva, of anders is mijn Duits toch slechter dan ik dacht ..


    Ja maar ik zag hem Engels ondertiteld.
    Dus; of jouw Duits is slechter dan jij dacht, of mijn Engels is gewoon mega verneukt :'D


    Scream for mercy!