• Ik voel me echt behoorlijk klote, ik heb het gevoel dat niks me meer mee zit, alles gaat fout, ik maak nooit eens leuke dingen mee.

    Ik kreeg vandaag en cijfer voor mijn examen terug, ik wist dat het slecht was maar zo slecht dat had ik neit verwacht. Met en 2.9 blijf je zeker zitten, en dat zie ik niet zo zitten omadt ik dat al eens heb gedaan. Mijn vader is boos omdat ik slechte cijfers haal, maar hij zou als geen ander moeten begrijpen dat het me allemaal niet meer lukt. Ik heb teveel dingen aan me hoofd, en als school daar ook nog eens bijkomt word het echt te veel. Maar nee van hem moet ik mijn VWO diploma halen daarmee uit. Jullie moeten weten dat mijn vader met perfecte cijfers het VWO heeft afgesloten en daarna geneeskunde is gaan studeren, dus jullie begrijpen wel, dat hij van mij hetzelfde verwacht, ten eerste ben ik niet zo slim, ten tweede zie ik niks in geneeskunde. ten derde lukt het gewoon niet. DAarbij heeft mijn broer gewoon en VMBO diploma en dat is niet erg als ik het maar goed doe, ik krijg gewoon teveel tegen me aan.

    Dingen die ik heb meegemaakt moet ik volgens hem al wel vergeten zijn, of in iedergeval mee om kunnen gaan, maar hij ziet heus wel aan me dat ik dat niet kan. Hij steunt me nergens in, ik heb gewoon het gevoel dat hij niet van me houdt.

    Het word gewoon allemaal teveel bij elkaar, terug naar HAVO is ook geen optie want dat is vrijwel onmogelijk. En jaar ertussenuit is geen optie bij mijn vader. Waarschijnlijk ziet hij het idee niet echt zitten met me opgescheept te zijn.

    Nja dit moest ik even kwijt.
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    sterkte

    ik snap wat je bedoelt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wauw, dan krijg je wel heel veel op je nek voor iemand die VWO moet afsluiten. Vertel je vader anders dat je niet veel beter wordt door al dat gepush door hem, en dat je er zelfs nog zenuwachtiger en slechter van wordt.


    Life is hard and then we die

    Het is een man, die snappen dat soort dingen niet.
    Nouja, de meeste.
    Ik vind het heel erg rot voor je, ook dat praten ook niet helpt, (K)
    Maar je school zal je toch zeker wel terug kunnen sturen naar Havo? Daar kan je pa dan niks tegen inbrengen.

    Wat kut voor je, probeer anders nog steeds hem te vertellen wat je denkt? :x

    Verder weet ik het zelf ook niet.

    Maar sterkte in ieder geval(flower)


    You can run but not hide

    PUKKELxDING schreef:
    Wauw, dan krijg je wel heel veel op je nek voor iemand die VWO moet afsluiten. Vertel je vader anders dat je niet veel beter wordt door al dat gepush door hem, en dat je er zelfs nog zenuwachtiger en slechter van wordt.

    Ik kan niet met mijn vader praten, we hebben altijd meteen ruzie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    DeKrull schreef:
    Het is een man, die snappen dat soort dingen niet.
    Nouja, de meeste.
    Ik vind het heel erg rot voor je, ook dat praten ook niet helpt, (K)
    Maar je school zal je toch zeker wel terug kunnen sturen naar Havo? Daar kan je pa dan niks tegen inbrengen.

    Hm, HAVO kan niet, omdat ik al en heel stuk bezig ben met VWO het is onmogelijk om me nog terug te plaatsen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sterkte lieverd. <3 Ik heb dat met mijn moeder, vreselijk mens. Je moet echt gewoon eens met hem praten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Messias schreef:
    (...)
    Ik kan niet met mijn vader praten, we hebben altijd meteen ruzie.
    Als hij niet naar je wilt luisteren vind ik dat hij het recht niet heeft om je zo te pushen. Dan heeft hij geen respect voor je. Ga anders op school bespreken of er een mogelijkheid is naar havo te gaan? Misschien kan je dit jaar dan nog slagen? En anders doe je 5HAVO opnieuw.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als hij niet naar je wilt luisteren vind ik dat hij het recht niet heeft om je zo te pushen. Dan heeft hij geen respect voor je. Ga anders op school bespreken of er een mogelijkheid is naar havo te gaan? Misschien kan je dit jaar dan nog slagen? En anders doe je 5HAVO opnieuw.

    Ik zit nog niet in de 6de, het zijn school examens, maar met deze cijfers slaag ik sowieso niet, je moet er maar zo slecht voorstaan, voor je examens.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.