• Dankzij dit topic, dacht ik net weer aan iets.
    Wist je dat ons zoengedrag voortkomt uit het dierenrijk? Dat is van moeders, die hun jongen eten gaven, door het voorgekauwde voedsel in de bek van hun jongen te braken. WIE WIST DAT?!
    nu wil echt bijna niemand meer zoenen, want automatisch ga je daar aan denken


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Duss...
    Zo'n holbewoner zag een vogel voedsel uitkotsen in haar jongen's bek en toen ging hij naar een vrouwtje toe en wou hetzelfde doen, maar toen kwam zijn mond op de hare en begonnen ze zegmaar te zoenen. :E

    Ieeeeeeeeeuw.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    Duss...
    Zo'n holbewoner zag een vogel voedsel uitkotsen in haar jongen's bek en toen ging hij naar een vrouwtje toe en wou hetzelfde doen, maar toen kwam zijn mond op de hare en begonnen ze zegmaar te zoenen. :E

    Ieeeeeeeeeuw.

    I don't know :P Ik las het met Gedragswetenschappen x) Het ging over onze houding t.o.v. elkaar


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    een vriendin van mij werd laatst ontgroend zegt ze zo tegen me: Het leek net alsof ik een naakslak in m'n mond had rond zwemmen!

    [/ vind het niet oftopic want het heeft met zoenen en dieren te maken(A)]

    en like nu wil ik nooit oud worden en mn kunstgebit kwijt raken :O

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 jan 2010 - 18:12 ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Zoenen is lekker hoor :$


    Life is hard and then we die

    JustHateLove schreef:
    een vriendin van mij werd laatst ontgroend zegt ze zo tegen me: HET LEEK NET ALSOF IK EEN NAAKTSLAK IN MN MOND HAD ROND ZWEMMEN

    [/ vind het niet oftopic want het heeft met zoenen en dieren te maken(A)]

    en like nu wil ik nooit oud worden en mn kunstgebit kwijt raken :O

    Troost je vriendin maar, ik had het zelfde gevoel, de eerste keer. En, hoe bedoel je, je kunstgebit kwijtraken (is blond)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    PUKKELxDING schreef:
    Zoenen is lekker hoor :$

    Tuurlijk, maar als je daarover nadenkt ... ieuw ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Dankzij dit topic, dacht ik net weer aan iets.
    Wist je dat ons zoengedrag voortkomt uit het dierenrijk? Dat is van moeders, die hun jongen eten gaven, door het voorgekauwde voedsel in de bek van hun jongen te braken. WIE WIST DAT?!
    nu wil echt bijna niemand meer zoenen, want automatisch ga je daar aan denken


    Hoe lekker ('x
    -sarcasm-


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    tastemytears schreef:
    (...)

    Hoe lekker ('x
    -sarcasm-

    Haha x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zoenen is gewoon leuk en lief:Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn topic! :9~ Ik ben gewoon een inspiratiebron voor iedereen. -kuch- (krul)


    Only losers can act the way you do

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Troost je vriendin maar, ik had het zelfde gevoel, de eerste keer. En, hoe bedoel je, je kunstgebit kwijtraken (is blond)


    nouja als je oud bent en je hebt een kunstgebit heb je dus geen tanden,, en als je dan je kunstgebit kwijt bent moet iemand anders het voor je gaan kauwen [/zullen ze tegenwoordig vast wel moderne oplossingen voor hebben maarja]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JustHateLove schreef:
    (...)

    nouja als je oud bent en je hebt een kunstgebit heb je dus geen tanden,, en als je dan je kunstgebit kwijt bent moet iemand anders het voor je gaan kauwen [/zullen ze tegenwoordig vast wel moderne oplossingen voor hebben maarja]

    zo'n pureer machine misschien. xD Zodat het ongeveer vloeibaar word ofzo.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 21:43 ]

    XDD ik niet.
    Bedankt dat je het zeg x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja d at wist ik,
    ik heb het geleerd toen ik nog OPR deed, en ik vond het ook redelijk samkelijk toen ik dat las


    Your Butt is Mine!

    PUKKELxDING schreef:
    Zoenen is lekker hoor :$


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.