• Zo'n kleurlenzen? C:
    Want ik wil er één voor carnaval, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Geen idee. (cat)
    Ik wil gewone. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee, het is zoals een gewone lens.Als je niet perongeluk in je ook steek doet het geen pijn denk ik.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    No, want gewone lenzen doen ook geen pijn, dus die ook niet neem ik aan. Gewoon goed vochtig houden met lenzenvloeistof. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk van niet? Maar sommige zeggen dat t slecht voor je ogen is

    Pantoufle schreef:
    No, want gewone lenzen doen ook geen pijn, dus die ook niet neem ik aan. Gewoon goed vochtig houden met lenzenvloeistof. (nerd)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wahaha, laaste keer dat ik lenzen had... Was pijnelijk.. *lang verhaal*


    You can run but not hide

    Ik wil dat ook ;d maar lijkt dat dan geen vampiereoog? Ik zag een meisje met kleurlenzen en ze had echt gekrare ogen ;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik wil dat ook ;d maar lijkt dat dan geen vampiereoog? Ik zag een meisje met kleurlenzen en ze had echt gekrare ogen ;o
    Huh, wut, nee ik doe dat niet voor vampier, haha. Ik neem misschien een witte uit de Large voor zombie zijnde C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee dat doet geen pijn. Vind ik. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Beastie schreef:
    (...)Huh, wut, nee ik doe dat niet voor vampier, haha. Ik neem misschien een witte uit de Large voor zombie zijnde C:

    Hahah, oké ;p
    maar kleurlenzen zijn cool, iguess xd


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Hahah, oké ;p
    maar kleurlenzen zijn cool, iguess xd
    Ja, die lijken me awesome C:


    I live for the applause, you will die for it.

    meestal zijn dat soort lenzen harde lenzen, en dat is echt kut om in te doen en je voelt ze hele tijd =O maar als je ze bijna iedere dag in hebt raak je er aan gewend en doet het geen pijn.

    maar als je geen lenzen gewend bent. zal ik maar flink van te voren beginnen met die rot dingen in doen want mij koste het heel lang de eerste keren.

    maarja dat ben ik dan weer, ik ben afentoe een mega prutser. maar volgens mijn opticien ding is het altijd rot de eerste paar keren lenzen in


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Beastie schreef:
    (...)Huh, wut, nee ik doe dat niet voor vampier, haha. Ik neem misschien een witte uit de Large voor zombie zijnde C:

    Ik wil wel een foto hoor! :Y)

    Beastie schreef:
    (...)Huh, wut, nee ik doe dat niet voor vampier, haha. Ik neem misschien een witte uit de Large voor zombie zijnde C:


    Die wou ik ook! Ik ga me namelijk met chrysostomos (nog maar 100 dagen school, dat wordt gevierd, etc.) verkleden als lijk/zombie, want ons klas-thema is voodoo… Maar ik vond het net ietsje te duur. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Chasm schreef:
    (...)

    Die wou ik ook! Ik ga me namelijk met chrysostomos (nog maar 100 dagen school, dat wordt gevierd, etc.) verkleden als lijk/zombie, want ons klas-thema is voodoo… Maar ik vond het net ietsje te duur. (cat)
    Olé, zombie-collega's, lolol. Ehm, in de Large krijg je er één voor... 30,- dacht ik.. maar voor één oog is het ook goed C: Want met een nieuwe zombie-film die uitkomt heeft een zombie dat eeeuuuk C:


    I live for the applause, you will die for it.