• Wij hebben zo een sneu persoontje in de klas : Y. Het is dus een meisje. Ze gelooft alles en toen zij iemand vanmorgen van dat we daar veel lol aan kunnen hebben. Toen hebben we dus bedacht dat we zeggen dat S, een meisje uit onze klas die zeg maar alles durft enzo, bi is en haar leuk vind. -is ze niet!- En omg ze geloofd het! HAHA omg ze zat echt de hele tijd naar S te kijken in de les haha omg masterlijk. :')
    hebben jullie ooit zulke grappen uitgehaalt?


    when words fail, music speaks.

    Ik zei niet dat jij het was ik zeg dat ik die 'grap' dom en zielig vind. En hoezo bot?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Trafficlight schreef:
    Naah daar zie ik de humor niet zo van in.

    Ik ook niet zo eigenlijk.
    Als je een keer een grap uithaalt met een leraar, ok, maar dit meisje wordt dus al gepest.


    I clicked my heels and wished for you.

    Niet jij zei dat je het nogal dom en zielig vind om zoiets te doen, niet dat de grap dom enzo is. En ja bot gewoon bot snap je dat niet ?


    when words fail, music speaks.

    Geen geruzie alsjeblieft

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 17:58 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Als je dat al bot vind moet je mijn klas nooit ontmoeten.Als je niet tegen negatoef commetaar kunt moet je geen topic over.

    Ik vind het dom en zielig om zo iets te doen omdat het een domme zielige grap is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hoef jou stomme kutklas ook niet te ontmoeten. En ik kan wel tegen negatief commentaar, er zijn zoveel die zeggen dat ze het niet zo leuk vinden alleen hun zeggen niet dat ik zeilig ben en jij wel.


    when words fail, music speaks.

    Ik zeg niet dat je zielig ben ik zeg dat ik die actie zielig vind.Lees.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JA en wie doet die actie ? Ik dus het komt op het zelfde neer. En ik kan wel lezen hoor, bedankt.


    when words fail, music speaks.

    Laatste waarschuwing, nog één zo'n reactie en hier gaat een slotje op.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 18:02 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Laatste waarschuwing, nog één zo'n reactie en hier gaat een slotje op.
    Ja doe maar. Tegenwoordig gaan op al mijn topics een slotje door al die negatiefe en kut reacties op mij. Denk je dat ik dat pik ? Nee ik ga er gewoon op in en het loopt serieus altijd op een ruzie uit. ALTIJD in mijn topics.


    when words fail, music speaks.

    Hmm.. naja vind ik eigenlijk wel een beetje sneu voor dat kind. Niets tegen jou hoor, echt niet, maar jullie maken er wel een beetje misbruik van dat, dat meisje goedgelovig is. Ik probeer echt geen ruzie te maken ofzo, echt niet, ik probeer ook niet om boos te worden, ik vind het gewoon zielig voor 'r.


    Life is hard and then we die