• We hadden een lange tijd achter de rug. Een tijd van blijdschap, vreugde en liefde. Maar ook een tijd van haat, ontzettend veel haat. Soms hoopte ik dat ik de tijd terug zou kunnen draaien, en alles wat ik fout had gedaan, over zou kunnen doen. Maar mijn kans was voorbij. Die tijd was over. Nu wist ik het helemaal zeker; het zou nooit meer zo worden, als dat het was.

    Het was al een jaar geleden, maar ik was er nog steeds kapot van. In mijn dromen was altijd alles mooi en liefdevol. En mijn droom leek uit te komen.. Het verschil was alleen dat alles plotseling uitdraaide in een nachtmerrie. Ik had zoveel kansen om het toch terug te kunnen draaien, zodat alles weer zou worden zoals het was. Mijn wereld bestond uit liefde, alleen maar uit liefde. Maar die tijden waren voorbij, en ik was ervan overtuigd dat ze ook niet meer terug kwamen. Eenzaamheid en haat waren tegenwoordig de enigste, belangrijkste, dingen in mijn wereld. Een nieuwe tijd was aangebroken. Het hoofdstuk was afgerond, afgesloten. En stiekem ik hoopte voorgoed.


    Ja, dit is een stukje van een nieuwe story die ik wil gaan maken.

    Dus; Doen of niet doen? -Het wordt wel een Tom Kaulitz story.-


    Protège moi de mes désirs.

    Het doet me denken aan het liedje For Bitter or Worse van Anouk. ;3
    To the point; ik zou het doen! Alleen ik vind een fan-fiction minder leuk.. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?