• [/ Zie titel ]

    Naja ikke duss heeeeel erg! =\


    Love is in the air'<3

    (...)

    Merci,
    maar ik heb dan ook altijd gelijk (A) (A) (A) (ai ego speelt op)


    Ik heb heel Lang me serie niet meer geactiveerd waar Jij allemaal in mee speeltxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Merci,
    maar ik heb dan ook altijd gelijk (A) (A) (A) (ai ego speelt op)


    jaaa ik merk het.mijn arrogantie speelt meestal eerdder op dan me ego


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ik heb heel Lang me serie niet meer geactiveerd waar Jij allemaal in mee speeltxD


    Volgens mij wel maar ja, pff ik moet ook eens verder typen maar ik doe dat morgen wel als k bij men ma ben. Heb geen zin en heb geen inspiratie.


    Live life limitless.

    (...)

    Volgens mij wel maar ja, pff ik moet ook eens verder typen maar ik doe dat morgen wel als k bij men ma ben. Heb geen zin en heb geen inspiratie.


    whahah ik heb ze al in mijn lijst van quizen staan die klaar zijn mr heb ze nog niet geactiveerdxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahah ik heb ze al in mijn lijst van quizen staan die klaar zijn mr heb ze nog niet geactiveerdxD


    Veel toffer dan ze nog altijd te moeten typn he. Maar ik ben bezig met een serie maar die typ ik eerst af, heb eigenlijk nog een bf voor dat meisje nodig??


    Live life limitless.

    (...)

    Veel toffer dan ze nog altijd te moeten typn he. Maar ik ben bezig met een serie maar die typ ik eerst af, heb eigenlijk nog een bf voor dat meisje nodig??



    ja ikkkkk willlllll als dat mag!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)


    ja ikkkkk willlllll als dat mag!


    Tuurlijk waarom niet, maar het is wel niet zo'n lange serie he. En euh het gaat NIET over TH.


    Live life limitless.

    dit is grappig Lkkrdingx3 begon met deze topic en wij praten als enige tegen elkaarxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Tuurlijk waarom niet, maar het is wel niet zo'n lange serie he. En euh het gaat NIET over TH.



    oooow dat is helemaal niet erg!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    dit is grappig Lkkrdingx3 begon met deze topic en wij praten als enige tegen elkaarxD


    Inderdaad, wel tof eigenlijk


    Live life limitless.

    (...)

    Inderdaad, wel tof eigenlijk


    whahahahaah!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mrja ik moet er vandooooooooor!

    Ciao ciao(K)(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)


    oooow dat is helemaal niet erg!


    Euh wil je dan effe nog wel info door sturen in een pb en een foto (link) maar geen hanna beth:
    info:
    naam:
    likes:
    dislikes:

    En euh mag ik je het lief maken van de twin van het soort van hoofdpersonage


    Live life limitless.

    Mrja ik moet er vandooooooooor!

    Ciao ciao(K)(H)


    Moet je al gaan slapen?? Zo ja:
    Sweet Dreams


    Live life limitless.

    (...)

    Moet je al gaan slapen?? Zo ja:
    Sweet Dreams


    neej Joh.ik ga filmpie kijkenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3