• Ja hoor, er gaat geen dag voorbij of ik heb weer potentiële onderwerpen voor topics over mijn broer :Y).

    Wat vandaag gebeurde:
    Ik zat aan tafel te eten met mijn moeder en broer, het was even stil. Zegt hij ineens té overenthousiast:"Ik heb een keer een slang gezien!!" Helemaal out of the blue. Dus ik zat daar eerst zo een halve minuut van:"What the hell dude." En daarna heb ik bijna 10 minuten gelachen.
    Remember: mijn broer heeft gezond verstand -dacht ik- en is 22 jaar. Dan is het zegmaar beetje kinda weird als iemand zoiets zegt. :9~

    Mongool dat hij is (nerd)(krul).

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 20:38 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Thomas dikke domas! XD


    -

    Geesz schreef:
    Whaha, hoe komt ie erop? :'D
    Ik heb werkelijk waar geen idee. Daarom vond ik het ook best grappig (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Everlasting schreef:
    Thomas dikke domas! XD
    Hahahah precies!! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Hahah ook zo'n rare? Misschien heeft het dan wel met de naam te maken :Y)?!

    Ja, want vroeger was die leuk en maakte die echt van die "wow" dingen! x'D
    Zo maakte hij eens een koord vast aan de boom zo naar beneden. Dan nam hij een springtouw en gleed zo naar beneden langs die draad. Zo hebben we dat blijven doen tot de stukken springtouw allemaal doorsneden waren.
    Of in een kamer van mijn meme nam hij eens allemaal dekens, wasknijpers kussens, en maakte hij gewoon een klein gezellige doolhof van kussens en lakens en alles. x']


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, jouw broer is volgens mij een van de droogste gasten ter wereld.

    Mijn broer is focking chill, vroeger hadden we altijd ruzie. Maar nu eigenlijk nooit meer, alleen af en toe wat geïrriteerd gemompel. Soms ga ik ook wel eens met hem naar de kroeg, ghehe.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    haha zalig! XD

    Haha, geweldig :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb bij mijn broer - jaren geleden toen hij nog leuk was - terwijl hij op een stoel zat te playstationen, zat ik achter hem op zijn bed, en zijn haar was ongeveer 5 cm lang? En ik heb toen 10 staartjes in zijn haar gemaakt! x'D
    Toen trok ik een foto ervan terwijl hij met die staartjes in gedrogeert lacht en naar de tv blijft kijken. Die foto moet nog ergens liggen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaha, ik vind jouw broer echt geniaal :'D

    Of wij hebben zo 2 lange ladders. En in onze voortuin staan een snijplant. En hij zette die 2 lange ladders tegen elkaar en ik moest die vasthouden. Maar ik had ze niet echt vast en merkte dat de ladders vast genoeg stonden. Dus ik liet ze helemaal los. Maar toen hij van de ene ladder op de andere wou kruipen zakte die ineen en weg was Thomas! x'D
    Die verdween opeen in het niets! x'D
    Toen ik en mama naar de andere kant van de plant liepen zagen we dat hij er in was gevallen, en hij zat erin gelijk een koning op zijn troon! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Closure schreef:
    Haha, geweldig :'D

    Zeker wel :3
    Ik heb geen broer, (cat)


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Pon schreef:
    Of wij hebben zo 2 lange ladders. En in onze voortuin staan een snijplant. En hij zette die 2 lange ladders tegen elkaar en ik moest die vasthouden. Maar ik had ze niet echt vast en merkte dat de ladders vast genoeg stonden. Dus ik liet ze helemaal los. Maar toen hij van de ene ladder op de andere wou kruipen zakte die ineen en weg was Thomas! x'D
    Die verdween opeen in het niets! x'D
    Toen ik en mama naar de andere kant van de plant liepen zagen we dat hij er in was gevallen, en hij zat erin gelijk een koning op zijn troon! x'D

    Of die ene keer xD
    Me die bureaustoel, lekker gezellig :p
    Thomas erop het straat erop een beetje duwen en dan los laten :p Thomas in de beek :p vol modder xD


    Stop wishing, Start doing..

    ik wou dat ik zo'n leuke broer had (:


    it's so empty living behind these castle walls