• Hooooi iedereen!
    Ik heb hier een paar ideeén voor stories.
    Kies er een die jou leuk lijkt en klik op 'Stem Hier'.Stem op het nummertje van het verhaal wat jij koos.
    De link staat helemaal onderaan!

    Nummer 1.

    Ivana & Kimmie & Lana & Mark & Shinza & Vivi zijn de Black Roses.Na een paar jaar hard oefennen en optreden in cafe's zijn ze eindelijk ontdekt.Ze mogen op wereld tour.Ze gaan optreden voor duizenden mensen.Maar je weet wat ze zeggen 'Roem trekt echte vriendschap stuk'.

    Nummer 2.


    Cheryl Von Losch is een succesvol meisje.Ze staat bekent om haar liedjes.Ze heeft eén droom haar ware liefde vinden.Zou haar dat lukken?
    Zouden haar ouders en manager dat toe laten?.


    Nummer 3.

    Een ouder wetse Tokio Hotel of Cinema Bizarre love storie.

    Nummer 4.

    Een meisje van 8 is haar ouders nog maar pas verloren en word bij haar tante gedumpt.Haar tante behandelt haar als een stuk vuil.Ze slaat haar enn gebruikt haar als slaaf.het kleine meisje moet alles doen in huis.Maar dat houd z'n klein lichaampje tog nooit vol? Of is ze sterk genoeg?

    Nummer 5.

    Laura is 14 jaar en zit net in het 2e leerjaar.Ze gaat het nieuwe schooljaar in met een groote lach en vol zelfvertrouwen.Maar die lach en zelfvertrouwen verdwijnt als ze een briefje in haar kluisje krijgt met de tekst er op 'Ik weet je te vinden ik zal je komen opzoekken en dan..'meer staat er niet.Ze kijrgt na een tijd ook telefoontjes en dingen van haar worden kapot gemaakt.Het is duidelijk Laura heeft een stalker!Wie is dat tog of is het allemaal een groote grap van jongens bij haar op school ofzo? of van haar vriendinnen die haar bang willen maken?

    Nu zijn mijn ideeén op.Stem op jou favo en pak een koekje uit mijn groote koekjespot :'D.

    Stem Hier!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Zet bij de poll ook een reactie van welke je koos!Dankje<3.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nummer 5.
    Is de leukste.. ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Vijf, en nu wil ik een koekje. :9~


    Smiling but close to tears.