• Iedereen scheldt nerds altijd uit en vindt ze stom en wat nog allemaal (en dan doel ik vooral op de populaire klikjes) maar ze kopen wel allemaal zo'n nerdbril, trekken een foto van zichzelf, zetten hem op hun profiel enz. voor reacties uit te lokken van hoe geweldig ze wel niet zijn. Maar verder dragen ze die dingen waarschijnlijk toch niet. Ik heb althans nog niemand over straat zien lopen met zo'n nerdbril.
    Ik snap het niet.

    Edit: Daarmee bedoel ik mensen die geen bril nodig hebben en het gewoon voor de show dragen. Ikzelf draag ook een bril, maar ik draag dat, omdat ik anders niks zou zien. (':

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 18:55 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Jah je hebt wel gelijk maar ze zijn wel coeewl(nerd)


    ailoveejoee.

    Ik heb er een, en ik heb er wel eens mee over straat gelopen hoor :3

    nerd zyn ligt aan de brains, niet aan de bril

    Ik denk niet dat je er een probleem van moet maken. Gewoon niet kijken naar de foto's, zelf lekker wél zo'n bril dragen op straat en die mensen links laten liggen. Als zij dat leuk vinden, moeten ze dat vooral doen. Iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eens x] Da's irritant...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb geen boodschap aan dat soort mensen. Ik denk gewoon: "Loser!!!"


    Life is hard and then we die

    Omg dat is echt zo onozel!!
    Ik ken wel iemand en die heeft ooit is voor de grap zo'n bril gekocht maar die is echt niet zo'n trutje.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dankje dan dat je me fake noemt. Maar dat beslissen mensen zelf, het is gewoon dom er een topic over te maken naar mijn mening. Als die mensen het leuk vinden laat ze dan lekker in hun waarde.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap je,
    Ik draag ook een bril en ik vind het echt stom als mensen het voor de show dragen.


    Everyone smiles in the same language.

    Modehype.


    ars moriendi

    Nerdbrillen zijn inderdaad leuk, maar ik vind inderdaad niet dat degene die ze nodig hebben en niet voor de show dragen dan uitgescholden moeten worden.


    Hope goes lost but never dies.

    Haha, je haalt me de woorden uit de mond, serieus. Ik heb schíjt aan die nieuwe kutrage, dat je een nerdbrilletje moet hebben om 'cool' en 'in' te zijn. Seriously, doe normaal en loop niet mee met iedereen.

    Ik snap je punt helemaal, ik bedoel maar er zijn ook mensen die dat dragen om hun outfit dan te laten kloppen. Ik bedoel wat is het punt? Binnen een paar weken zijn ze dat ding toch moe [Ik draag zelf een bril]


    Live life limitless.

    drieastrid schreef:
    alsof nerd zijn alleen aan een bríl ligt. --'


    Happiness hit her like a train on a track

    Bij mij op school dragen sommige mensen 'm gewoon hoor. Ik vind het wel vet.


    your eyes are like stars in the night.