• Ik háát mijn klas. Ten eerste zitten er 2 verrekte mongolen in die ik gewoon haat.
    Dan heb je nog die vervelende populairtjes die altijd schreeuwen door de klas waardoor we moeten nablijven of meer werd opkrijgen ofzo.
    We moesten al 2 keer nablijven door die klootzakken. Laatst ook, ik en nog een paar waren stil en die vieze tutjes waren aan het schreeuwen enzo, toen moesten we nablijven. Maar ik en nog 3 andere hadden Anglia dus we konden niet, en iemand anders moest naar de doktor. Nu moeten we nóg terugkomen maandag, nablijven.. een uur... terwijl we GODVERDOMME niks gedaan hebben.

    KUT KUT KUT KUT KLAS. *pissed*
    En dan denken ze dat ze o-zo grappig zijn terwijl het gewoon typische kakker humor is wat dus helemaal niet grappig is. HIHIHIHIHI dit HIHIHIHI dat, ooooh wat grappig HIHIHIIH

    En hoe gaat het met jullie? C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Zullen we samen een kut klas hebben?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Naja zeg gewoon dat je niet gaat nablijven omdat het jou schuld niet is!

    met mij gaat het goet xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Wat een kutklas.
    Kom maar naar mijn klas, hun zijn cool. (nerd)


    Smiling but close to tears.

    Chased schreef:
    Zullen we samen een kut klas hebben?
    Ja, graag *Stampvoet*

    :C


    I live for the applause, you will die for it.

    Met mij gaat het redelijk. Maar dat heeft niets te maken met school. En normaal gezien moeten alleen degene die iets hebben gedaan nablijven. Of zo werkt het toch bij ons op school.

    Beastie schreef:
    (...)Ja, graag *Stampvoet*

    :C


    Oke, :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.