• Dude. Alsof ik nog niet genoeg aan m'n kop heb, kan dit er ook nog wel bij.
    Vandaag was zoals gewoonlijk weer scouting, heel gezellig enzo. 2 vriendinnen en ik moesten vandaag een programma maken want wij zijn de oudsten en het was echt heel gezellig, we lieten ze eerst een zwaar verklootte tocht lopen en dan een ruilspel doen in de stad. Maar na dat ruilspel ging het dus mis. Het 1e groepje was al lang terug, en we zaten met z'n allen te wachten tot groep 2 er ook was maar die kwamen maar niet. Komen ze op een begeven moment terug, Bob* helemaal huilend en over de zeik en Kees* was er niet. Bleek dat Bob en Kees een meningsverschil hadden wat uitliep op een beetje schelden en duwen, niet veel bijzonders. Vond een oude vrouw het nodig om de politie te bellen, politie komt erbij en brengt Kees naar huis. Echt overdreven maarja.
    Dat is het nog niet eens. Het blijkt dat Bob en Ferrie* met heel verkeerde dingen bezig zijn. En dan bedoel ik verkeerd als in stelen en vechten met messen, voor een tas vol flugel. En toen ik vanavond nog een beetje rondhing met een van die 2 vriendinnen, viel alles gewoon op z'n plaats. Ferrie heeft over heel de lengte van z'n zij een snee, en er zit verband op en alles. Tegen die vriendin zei hij dat ie in het glas was gevallen, en tegen mij zei hij niks. Maar je krijgt echt niet zo'n wond als je in glas valt. En hij wou het ook niet laten zien.
    En Bob, die heeft zo goed als elke week een tas vol energy bij. Tijdens de tocht lieten we ze een stuk rennen, maar hij nam z'n tas mee. Dus wij roepen nog van doe je tas af, maar hij reageerde er niet op. En je hoorde duidelijk flesjes tegen elkaar slaan in de tas, het was iig geen energy. Dat hoorde ik toen al, maar ik dacht er niet bij na.
    Damn, ik maak me best wel zorgen. En aan de ene kant wil ik weten wat er nou aan de hand is, maar aan de andere kant wil ik er ook niks mee te maken hebben.

    ***Namen veranderd enz.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wow :/
    Kan je er niet mee naar je scoutingleider als die er is?


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Wow :/
    Kan je er niet mee naar je scoutingleider als die er is?

    Dan krijgen we geheid ruzie en dan krijgen hun ook nog eens problemen met de leiding. En een van de leiding is de broer van 'Bob'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Madass schreef:
    (...)
    Dan krijgen we geheid ruzie en dan krijgen hun ook nog eens problemen met de leiding. En een van de leiding is de broer van 'Bob'.


    Hmm oke dat snap ik jah.. :/
    Pff ik zou eigenlijk ook niet echt weten wat je moet doen dan of hoe ik zou handelen in die situatie...
    Is er ook echt geen mogelijkheid dat je het tegen iemand van de scouting die een leider is kan zeggen in vertrouwen dat je dingen hebt opgevangen enzo over hun maar niet weet of het waar is zodat ze hun een beetje in de gaten gaan houden? En dan wel zo dat ze niet zeggen wie het tegen de leiding heeft gezegt..


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Hmm oke dat snap ik jah.. :/
    Pff ik zou eigenlijk ook niet echt weten wat je moet doen dan of hoe ik zou handelen in die situatie...
    Is er ook echt geen mogelijkheid dat je het tegen iemand van de scouting die een leider is kan zeggen in vertrouwen dat je dingen hebt opgevangen enzo over hun maar niet weet of het waar is zodat ze hun een beetje in de gaten gaan houden? En dan wel zo dat ze niet zeggen wie het tegen de leiding heeft gezegt..

    Gaat niet lukken. Als je dat tegen een van de leiding zou zeggen dan moeten die het eigenlijk ook wel tegen de rest zeggen he..
    Klote zooi '.__.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat is ernstig.. ik weet alleen niet wat je ermee kunt..


    Life is hard and then we die

    Madass schreef:
    (...)
    Gaat niet lukken. Als je dat tegen een van de leiding zou zeggen dan moeten die het eigenlijk ook wel tegen de rest zeggen he..
    Klote zooi '.__.


    Je kan het altijd proberen en echt nadrukkelijk zeggen dat je niet wilt dat ze het doorvertellen en al helemaal niet dat jullie het gezegd hebben...
    Verder zou ik ook niet weten wat je zou kunnen doen als ik in die situatie zat had ik het denk ik tegen een scoutingleider gezegd en mss tegen mijn ouders, dan heb je in iedergeval toch iets gedaan voordat het helemaal uit de hand gaat lopen..


    dream, dare, fly!

    Wow, dat is wel .. heavy! ô.0
    Misschien moet je eens met hen praten ?


    None but ourselves can free our minds.

    ik zou er zeker met de scoutingleiding over praten
    tijdens die uren/dagen zijn zij toch verantwoordelijk voor hen en ik vind dat er wel actie ondernomen moet worden, ook al ontstaat er dan ruzie. Dat is dan maar zo. En anders dan praat je eens met hen over wat je vermoedt.
    Succes


    Why don't you break my heart

    ANNExROCKT schreef:
    Wow :/
    Kan je er niet mee naar je scoutingleider als die er is?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hihi, ik zit ook op scouting :Y)
    Maar inderdaad wel heftig zeg o_o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oh, jij bent het Joy. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.